Публікація:
Роль соціального маркетингу для роботи з посттравматичним стресовим розладом в умовах війни

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

посттравматичний стресовий розлад, симптоми ПТСР, соціальний маркетинг, стратегії та ініціативи

Бібліографічний опис

Афонін А. А. Роль соціального маркетингу для роботи з посттравматичним стресовим розладом в умовах війни [Електронний ресурс] / А. А. Афонін, О. П. Косенко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 455-456.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced