Експериментальне дослідження зношуваності двигунів внутрішнього згоряння при динамічних режимах роботи
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Проведені дослідження зношуваності деталей двигуна внутрішнього згоряння при несталих режимах роботи з застосуванням методу планування експерименту, реалізація якого здійснювалась на програмованому стенді
Experimental investigation of internal-combustion engine wearability by transient regime of a machine with a method of planning an experiment were researched. Realization of the method at the programmable stand was done
Experimental investigation of internal-combustion engine wearability by transient regime of a machine with a method of planning an experiment were researched. Realization of the method at the programmable stand was done
Опис
Ключові слова
експлуатація, стенд, кривошипно-шатунний механізм, знос, режим роботи, математична модель, engine, mode of operation, stand, crank mechanism, wear, mathematical model
Бібліографічний опис
Подоляк О. С. Експериментальне дослідження зношуваності двигунів внутрішнього згоряння при динамічних режимах роботи / О. С. Подоляк, О. А. Назаркін, І. І. Ісьєміні // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 68 (974). – С. 7-10.