Математична модель зношування дискових гальмівних механізмів легкових автомобілів в умовах експлуатації
Дата
2015
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Запропоновано математичну модель зношування поверхонь тертя дискових гальмівних механізмів легкового автомобіля під час екстрених гальмувань в експлуатаційних умовах. Для конкретних легкових автомобілів розглянуто роботу створеного алгоритму, наведено результати роботи
програми та аналіз результатів проведеного обчислювального експерименту. Також розглянуто
перспективи подальших досліджень для підвищення ресурсу дискових гальмівних механізмів.
A mathematical model of wearing the friction surfaces of disk brake mechanisms of cars during emergency braking in an operational environment is proposed. For specific cars, the operation of the algorithm created, the results of the program, and the analysis of the results of the calculation experiment are given. Also the prospects for further research to improve the resource of disc brakes are discussed.
A mathematical model of wearing the friction surfaces of disk brake mechanisms of cars during emergency braking in an operational environment is proposed. For specific cars, the operation of the algorithm created, the results of the program, and the analysis of the results of the calculation experiment are given. Also the prospects for further research to improve the resource of disc brakes are discussed.
Опис
Ключові слова
вузли, деталі, кінетична енергія автомобіля, надійність, passenger car, disc brakes, operation
Бібліографічний опис
Назаров О. І. Математична модель зношування дискових гальмівних механізмів легкових автомобілів в умовах експлуатації / О. І. Назаров, Д. М. Клец, І. О. Назаров // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. Математичне моделювання в техніці та технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 6 (1115). – С. 91-101.