Теоретичне обґрунтування використання безступінчастих гідрооб'ємно-механічних трансмісій на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

кандидат технічних наук

item.page.thesis.degree.level

кандидатська дисертація

item.page.thesis.degree.discipline

05.22.02 – автомобілі та трактори

item.page.thesis.degree.department

Спеціалізована вчена рада Д 64.050.13

item.page.thesis.degree.grantor

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

item.page.thesis.degree.advisor

Самородов Вадим Борисович

item.page.thesis.degree.committeeMember

Марченко Андрій Петрович
Парсаданов Ігор Володимирович
Осетров Олександр Олександрович

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". – Харків, 2016. Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню використання безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин. Запропонована принципова та розроблені структурні та кінематичні схеми безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій автомобілів для ремонту нафтогазових свердловин. Складена комплексна математична модель автомобіля для ремонту нафтогазових свердловин при транспортному режимі руху автомобіля та технологічних режимах "підйом – спуск" колони труб на свердловині. Аналіз отриманих результатів моделювання гідрооб’ємно-механічних трансмісій дає змогу рекомендувати застосування запропонованих безступінчастих трансмісії на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин, як більш ефективних.
The dissertation for obtaining a scientific degree of Candidate of Science (Technology) on the specialty 05.22.02 – automobiles and tractors. –National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", Kharkiv, 2016. The dissertation is devoted to the theoretical foundation of continuously variable hydrostatic-mechanical transmissions use in vehicles for repair oil and gas wells. Proposed and developed fundamental structural and kinematic schemes continuously variable hydrovolumetric mechanical transmission cars for repair of oil and gas wells. Compiled complex mathematical model car for repair of oil and gas wells in the vehicle rectilinear motion and process modes "rise - descent" cargo. Analysis of the results of modeling allows the transmission to recommend the use of continuously variable hydrovolumetric mechanical transmission offered in cars for repair of oil and gas wells as more effective.

Опис

Ключові слова

нафтогазові свердловини, ремонт свердловин, автомобілі ремонтні, гідрооб’ємно-механічна трансмісія, гідромашини, дисертації, car repairs and gas wells, hydrovolumetric mechanical transmission, transport movement mode, technological regime, structural and kinematic schemes, hydromachine

Бібліографічний опис

Островерх О. О. Теоретичне обґрунтування використання безступінчастих гідрооб'ємно-механічних трансмісій на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин [Електронний ресурс] : дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.22.02 / Олександр Олегович Островерх ; наук. керівник Самородов В. Б. ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2016. – 240 с. – Бібліогр.: с. 138-158. – укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced