Эффективность принятия решений в медиапланировании

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Розглянуті інструментальні засоби планування маркетингової комунікації підприємства. Розроблена інформаційна технологія оптимізації медіапланування рекламної діяльності фірми і прийняття інтенсивності рішень.
Tool means of planning of marketing communications of the enterprise are considered. The information technology of optimization of media planning of his advertising activity and acceptance of marketing decisions is developed.

Опис

Ключові слова

коммуникации, эффективность, планирование, медиапланирование, реклама

Бібліографічний опис

Филипковская Л. А. Эффективность принятия решений в медиапланировании / Л. А. Филипковская // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 6. – С. 168-172.

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в