Використання арттерапевтичних засобів у підготовці майбутніх фахівців

Ескіз

Дата

2023

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2023.1.03

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Стаття присвячена розгляду проблеми використання арттерапевтичних засобів у підготовці майбутніх викладачів закладів вищої освіти. У дослідженні теоретично обґрунтовано та апробовано впровадження арттерапевтичних засобів в процес професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Експериментальна перевірка підтвердила доцільність впровадження в реальний освітній процес підготовки майбутніх викладачів таких засобів.
The article is devoted to the consideration of the problem of using art therapy tools in the training of future teachers of higher education institutions. The study theoretically substantiated and tested the introduction of ar therapeutic means in the process of professional training of future teachers of a higher school. The experimental verification confirmed the expediency of introducing such tools into the real educational process of training future teachers.

Опис

Ключові слова

арт педагогіка, арттерапія, майбутні викладачі закладів вищої освіти, засоби арт педагогіки, метафоричні асоціативні карти, пісочна терапія, казкотерапія, art pedagogy, art therapy, future teachers of higher education institutions, art pedagogy tools, metaphorical associative maps, sand therapy, fairy tale therapy

Бібліографічний опис

Романовська О. О. Використання арттерапевтичних засобів у підготовці майбутніх фахівців / О. О. Романовська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2023. – № 1. – С. 34-52.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced