Імідж керівника як управлінська та соціально-психологічна категорія
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті розглянуті особливості іміджу керівника як управлінської та соціально-психологічної категорії, функції іміджу, стадії процесу формування іміджу керівника.
In the article considered features the manager’s image as the management and socio-psychological categories, functions of image, stages of the process of formation manager’s image.
In the article considered features the manager’s image as the management and socio-psychological categories, functions of image, stages of the process of formation manager’s image.
Опис
Ключові слова
імідж, позитивний імідж, самопрезентація, вплив
Бібліографічний опис
Дуднєва Ю. Е. Імідж керівника як управлінська та соціально-психологічна категорія / Ю. Е. Дуднєва, О. І. Кір'ян // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 15. – С. 83-89.