Вітаємо!

Раді вітати Вас у електронному репозитарії Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (eNTUKhPIIR) ISSN 2409-5982

Репозитарій є одним з елементів інфраструктури відкритої науки НТУ «ХПІ» відповідно до Політик відкритої науки та відкритих освітніх ресурсів в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут».

Розміщуєте свої публікації та відкриті освітні ресурси (OER) у репозитарії eNTUKhPIIR, сприяйте підвищенню рейтингу університету

Кількість документів у репозитарії: 92093

Для включення публікацій до репозитарію необхідно:

  1. Ознайомитися з положенням про репозитарій НТУ «ХПІ»
  2. Заповнити форму для передачі матеріалів

Публікації, розміщенні самостійно автором, проходять обов’язкове рецензування.

Інструкція з реєстрації профіля автора у репозитарії та його прив’язки до ORCID

З усіх питань стосовно електронного репозитарію Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», звертайтеся:
заступник директора бібліотеки Олена Бреславець, e-mail: olena.breslavec@khpi.edu.ua

Нові надходження

  • Тип елементу:Документ,
    Моделювання магнітного поля імпульсного джерела ультразвукового ЕМА перетворювача
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Сучков, Григорій Михайлович; Курандо, О. І.; Алексіїв, А. Г.; Бороденко, О. М.; Бутенко, О. І.; Рибалко, А. О.
  • Тип елементу:Документ,
    Формування культури ділового спілкування у майбутніх лікарів у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Качайло, Костянтин Володимирович
    У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми та запропоновано нове вирішення наукового завдання, яке полягає у виявленні, теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов та експериментальній перевірці їх впливу на сформованість культури ділового спілкування майбутніх лікарів у закладах вищої освіти. Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої освіти. Предмет дослідження – педагогічні умови формування культури ділового спілкування майбутніх лікарів. Метою дослідження є виявлення впливу науково обґрунтованих і експериментально перевірених педагогічних умов формування культури ділового спілкування у майбутніх лікарів у закладах вищої освіти на рівень сформованості означеної якості. Dissertation for the degree of Doctor of Philosophy in specialty 011 “Educational, Pedagogical Sciences”. – National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute”, Ministry of Education and Science of Ukraine, Kharkiv, 2025. The dissertation provides a theoretical analysis of the problem and proposes a new solution to the scientific task, which consists in identifying, theoretically substantiating pedagogical conditions and experimentally verifying their influence on the formation of a culture of business communication among future doctors in higher education institutions. The object of the study is the process of professional training of doctors in a higher education institution. The subject of the study is the pedagogical conditions for the formation of a culture of business communication of future doctors in higher education institutions. The purpose of the study is to identify the influence of scientifically substantiated and experimentally proven pedagogical conditions for the formation of a culture of business communication among future doctors in higher education institutions on the level of formation of the specified quality.
  • Тип елементу:Документ,
    Визначення динамічних характеристик процесу нижнього пресування при виготовленні разових піщаних форм за допомогою адаптивного методу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лисенков, В. Ю.
  • Тип елементу:Документ,
    Формування емоційного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Кірсанов, Іван Юрійович
    Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». – Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Міністерство освіти і науки України, Харків, 2026. У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми та запропоновано нове вирішення наукового завдання, яке полягає у виявленні, теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов та експериментальній перевірці їх впливу на сформованість емоційного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери у закладах вищої освіти. Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери у закладах вищої освіти. Предмет дослідження – педагогічні умови формування емоційного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери у закладах вищої освіти. Метою дослідження є виявлення впливу науково обґрунтованих і експериментально перевірених педагогічних умов формування емоційного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери у закладах вищої освіти на рівень сформованості означеної якості. Thesis for a PhD in Pedagogical Sciences in the specialty 011 “Educational, pedagogical sciences”. – National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute”, Ministry of Education and Science of Ukraine, Kharkiv, 2026. In the dissertation, a theoretical analysis of the problem was carried out and a new solution to the scientific task was proposed, which consists in identifying, theoretically substantiating pedagogical conditions and experimentally testing their influence on the formation of emotional intelligence of future social sphere specialists in higher education institutions. The object of the study is the process of professional training of future social sphere specialists in higher education institutions. The subject of the study is the pedagogical conditions for the formation of emotional intelligence of future social sphere specialists in higher education institutions. The purpose of the study is to identify the influence of scientifically substantiated and experimentally proven pedagogical conditions for the formation of emotional intelligence of future social sphere specialists in higher education institutions on the level of formation of their emotional intelligence.
  • Тип елементу:Документ,
    Енергоефективні стратегії малого бізнесу в умовах інклюзивної економіки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Скрильник, Андрій Сергійович
    У статті досліджено роль малого бізнесу у формуванні інклюзивної економіки через впровадження енергоефективних стратегій. Проаналізовано зовнішні фактори (PEST-аналіз), що впливають на мале підприємництво у контексті «зеленого переходу». Визначено ключові напрямки стратегії: проведення енергоаудитів із державною підтримкою, використання відновлюваних джерел енергії, впровадження енергоефективних технологій та систем енергоменеджменту. Наведено пропозиції щодо покращення енергетичної політики МСП з урахуванням принципів інклюзивності. This article examines how small businesses can enhance resilience and competitiveness within an inclusive economy by adopting energy-efficient strategies. Using a political, economic, social and technological analysis, the study characterises external conditions that shape firms’ choices and derives actionable levers from national recovery policies and international practice. Six mutually reinforcing directions are proposed: professional energy audits and phased modernisation; on-site renewable energy generation; energy management and digital monitoring; upgrades to high-efficiency equipment; accessible green financing mechanisms; and cooperative solutions in eco-industrial parks and clusters. The contribution is a practical framework that embeds inclusiveness into energy strategy design via measurable indicators (employment and training of vulnerable groups) and a barrier-to-instrument matrix aligning obstacles with financing, advisory and regulatory tools. The recommended implementation sequence-audit, financing, implementation, management, monitoring-supports rapid savings and sustained performance. Findings indicate that combined measures reduce operating costs, lower carbon emissions and create green jobs while broadening participation in entrepreneurship. The framework is applicable to post-war recovery and regional development programmes and can guide policymakers and practitioners seeking cost-effective, socially inclusive energy transitions for small businesses.