Вісник № 11
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 11 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Уточнение содержания понятий "ценность" и "стоимость" при управлении цепями поставок(НТУ "ХПИ", 2012) Мищенко, Владимир Акимович; Иваницкий, Вадим Дорофеевич; Курбатова (Татаринцева), Юлия ЛеонидовнаВ статье исследованы различия между понятиями ценность и стоимость при управлении цепями поставок и установлено, что ценность является многомерным понятием, содержащим качественную составляющую. Увеличение ценности базируется на качественных изменениях и партнерском характере взаимоотношений. Поэтому управление увеличением ценности является интерактивным процессом, учитывающим интересы заказчика.Документ Оценка эффективности принимаемых решений на основе результатов реализации инновационных технологий(НТУ "ХПИ", 2012) Захарченков, А. С.В статье рассматриваются подходы для определения эффективности инноваций при проведении технологической санации производства.Документ Методичні рекомендації з оцінки конкурентного потенціалу підприємств машинобудування(НТУ "ХПІ", 2012) Другова, Олена СергіївнаУ статті наведено методику оцінки конкурентного потенціалу підприємств машинобудування України. Запропоновано класифікацію елементів конкурентного потенціалу.Документ Фактори і тенденції розвитку ринків непродовольчих товарів(НТУ "ХПІ", 2012) Гаврись, Олександр Миколайович; Антоненко, Марина АнатоліївнаВ статті розглядається розвиток ринку непродовольчих товарів. Досліджуються етапи розвитку від радянських часів до сучасності. У роботі розглядаються фактори, що впливають на формування ринку непродовольчих товарів, а саме побутової техніки.Документ Підприємницький підхід до розробки інноваційного товару(НТУ "ХПІ", 2012) Данько, Тарас Володимирович; Сметана, Ю. О.Метою статті є аналіз особливостей застосування підприємницького підходу до розробки інноваційних товарів на технологічних підприємствах. Дослідження спирається на висновки про те, що процес інновації є підприємницьким за своїм змістом. Важливою складовою цього процесу є встановлення та підтримання таких відносин з майбутніми споживачами продукції, які дозволяють проактивно розробляти інноваційний товар.Документ Маркетингові дослідження міжнародних стандартів якості та безпеки упаковки(НТУ "ХПІ", 2012) Мірошник, Марія ВолодимирівнаУ статті проведено аналіз маркетингового дослідження міжнародних стандартів якості та безпеки упаковки та запропоновано заходи для її поліпшення.Документ Аналіз методів виявлення фальсифікації продуктів харчування: теоретичний аспект товарознавства(НТУ "ХПІ", 2012) Гаврись, Олександр Миколайович; Кратченко, А. С.У статті запропонований аналіз методів, що використовуються при виявленні фальсифікації продуктів харчування. Виявлене поняття фальсифікації харчових продуктів та визначені основні види фальсифікації. Запропонована декомпозиція методів, що використовуються у процесі виявлення фальсифікації продуктів харчування з урахуванням допоміжних інструментів.Документ Світова економіка: загроза дефолту та кредитні рейтинги провідних країн(НТУ "ХПІ", 2012) Зубкова, Аліна БолеславівнаЗростання обсягів світового боргу та інформація про дефолт певних країн світу призводить до негативних змін на фінансових ринках. На основі показників частки у світовому ВВП та світовому експорті визначено найбільш впливові економіки світу. Аналіз державного боргу та кредитних рейтингів Moodys та Standard & Poor’s дозволив встановити країни із найбільшими зобов’язаннями: Японія, США, 6 країн ЄС. Свідченням впливу потенційного дефолту цих економік стало падіння індексів провідних фондових бірж світу.Документ Перспективи розвитку міжнародного економічного співробітництва України та Польщі(НТУ "ХПІ", 2012) Шевченко, Марина МиколаївнаСтаттю присвячено актуальній темі розбудови зовнішньоекономічної співпраці українських та польских підприємств. Узагальнено статистичні та аналітичні дані щодо поточного стану економічного розвитку Республіки Польща, торговельних, інвестиційних та підприємницьких взаємозв’язків між Україною та Польщею. Визначено, що спільне підприємництво є однією з найперспективніших форм міжнародної співпраці між промисловими підприємствами двох країн.Документ Стратегічне управління діяльністю фармацевтичних підприємств, орієнтованих на досягнення високих показників якості продукції(НТУ "ХПІ", 2012) Клунко, Н. С.У статті розглянуто теоретичні підходи до стратегічного управління фармацевтичним підприємством на основі інтеграції базових положень концепцій маркетингу, й ТQM. Зроблено висновок, що на основі поєднання різних підходів до стратегічного управління вдається досягти сінергетичного ефекту, підвищити рівень конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств.Документ Оцінка ефективності управління малим підприємництвом за допомогою статистичних методів(НТУ "ХПІ", 2012) Шведун, Вікторія ОлександрівнаВ статті здійснено прогнозування очікуваного рівня прибутку в майбутньому періоді для підприємства малого бізнесу на основі аналізу поточного рівня його прибутку в динаміці декількох років та про-ведено оцінку достовірності отриманих результатів за допомогою методу Дельфі.Документ Економетрична модель оцінки ефективності фінансово-кредитного механізму функціонування капіталу акціонерних товариств(НТУ "ХПІ", 2012) Кравець, А. В.Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти оцінки ефективності функціонування фінансово-кредитного механізму акціонерних товариств за допомогою багатофакторного кореляційно-регресійного аналізу, побудовано економіко-математичні моделі взаємозв’язку між результативними показниками рента-бельності загального, власного та акціонерного капіталу та факторними показниками фінансово-господарської діяльності акціонерних товариств.Документ Прогнозування операційних витрат із використанням авторегресійних моделей(НТУ "ХПІ", 2012) Лернер, Юрій Ілліч; Білоцерківський, Олександр Борисович; Гаврись, П. О.У роботі проведено прогнозування операційних витрат. Побудовано одночленні та двохчленні авто-регресійні моделі. Перевірено неавтокорельованість залишків, використовувався критерій Неймана. Зроблено точковий та інтервальний прогноз за кварталами 2011-2013 р.р.Документ Особливості впровадження та використання вартісно-орієнтованого управління на українських підприємствах(НТУ "ХПІ", 2012) Коробков, Д. В.; Сотніков, Андрій ВікторовичУ статті розглядаються особливості впровадження вартісно-орієнтованого управління, виявлено та систематизовано основні переваги і недоліки методів вартісно-орієнтованого управління.Документ Формування економічної стратегії адаптації машинобудівних підприємств до умов СОТ(НТУ "ХПІ", 2012) Геворкян, Артем ЮрійовичУ статті розглядаються питання формування економічної стратегії адаптації машинобудівних підприємств до умов Світової Організації Торгівлі.Документ Державна політика енергозбереження як фактор стимулювання економічного розвитку промисловості України(НТУ "ХПІ", 2012) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Гололобова, Олеся МиколаївнаУ статті проведено аналіз напрямків реалізації державної політики енергозбереження, що практикувалися в країнах ЄС з метою відібрати найбільш доцільні для адаптації в Україні.Документ Стан та тенденції розвитку пакувальної індустрії в Україні(НТУ "ХПІ", 2012) Петренко, Марина Вікторівна; Мірошник, Марія ВолодимирівнаПроаналізовано діяльність пакувальної індустрії України. Визначено тенденції розвитку упакування. Окреслено можливі перспективи розвитку упакування.Документ Використання маркетингових інструментів для просування нового товару на ринок(НТУ "ХПІ", 2012) Гапоненко, Ольга Євгенівна; Чубченко, Г. В.В статті розглядається проблема виведення та просування нового товару на ринок за допомогою маркетингових інструментів. Досліджений механізм просування нового товару, наведені етапи комерціалізації товару та засоби реклами, що спрощують процес просування продукції для кінцевого споживача.Документ Особливості партнерських відносин як елементу маркетингових досліджень діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Гапоненко, Ольга ЄвгенівнаУ статті виявлено суб’єктів партнерських відносин підприємства та визначено їх вплив на розвиток підприємства. Розкрито роль маркетингових досліджень у сучасному бізнесі.Документ Управління якістю продукції в системі товарознавства(НТУ "ХПІ", 2012) Горбунов, Микола Петрович; Курятник, Наталія ОлегівнаВ статті розкриті поняття якості та управління якістю з точки зору товарознавства. Розглянуті фактори, що впливають на якість продукції. Проаналізована проблема впровадження системи управління якістю з точки зору товарознавчих дисциплін.