Кафедра "Інтегровані технології машинобудування ім. М. Ф. Семка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3115

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cutting

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології машинобудування" ім. М. Ф. Семка, попередня назва – "Різання матеріалів та різальні інструменти".

Кафедра заснована в 1885 році. Свої витоки вона веде від кафедри механічної технології (у подальшому – кафедра загального машинобудування, кафедра холодної обробки матеріалів, кафедра різання матеріалів та різальних інструментів).

Засновником і першим завідувачем кафедри був фундатор технологічної підготовки інженерів-механіків в ХТПІ Костянтин Олексійович Зворикін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут і є провідним науково-дослідним і освітнім центром України в галузі високих інтегрованих технологій у машинобудуванні. У науковій школі кафедри різання матеріалів підготовлені 18 докторів технічних наук і 104 кандидата технічних наук.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 9 кандидатів технічних наук; 3 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз геометрії різальної частини черв'ячних фрез на прикладі визначенні кута в плані при нарізанні прямозубих зубчастих коліс
    (НТУ "ХПІ", 2013) Равська, Наталія Сергіївна ; Охріменко, Олександр Анатолійович
    В роботі описано методику визначення геометрії різальної частини черв’ячних фрез, як конволютних так і аріхмедових на прикладі нарізання зубчастих прямозубих коліс. Дослідженнями встановлено, що швидкість головного руху при зубофрезеруванні є швидкість відносного руху при взаємному обертанні фрези та колеса, а швидкість подачі є рух фрези у вздовж осі колеса. На базі розробленої методики проаналізовано зміну статичного кута в плані вздовж лінії зачеплення, проведено аналіз в залежності від кута повороту фрези навколо своєї осі, а також проведено дослідження впливу числа кількості зубів, що нарізаються на зміни кута в плані вздовж всієї різальної кромки.