Вісник № 46
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3912
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження розвитку інноваційної культури(НТУ "ХПІ", 2013) Нестеренко, Роман Олександрович; Ющенко, С. О.У статті розкрито сутність інноваційної культури та її значення в розвитку інноваційної діяльності підприємства. Визначено місце інноваційної культури у інноваційній системі підприємства її вплив на персонал та інформаційне середовище. Виділено основні завдання розвитку ефективної інноваційної культури.Документ Стратегічне управління в системі маркетинг-менеджменту підприємств машинобудівного комплексу(НТУ "ХПІ", 2013) Гриньов, Андрій ВалентиновичУ статті розглянуто та наведено основні підходи до визначення базових понять маркетинг-менеджменту. Обґрунтовано актуальність стратегічного управління з позицій маркетингу та запропоновано модель процесу маркетинг-менеджменту підприємства, як концепції управління підприємством в конкурентному середовищі.