Вісник № 46

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3912

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження розвитку інноваційної культури
    (НТУ "ХПІ", 2013) Нестеренко, Роман Олександрович; Ющенко, С. О.
    У статті розкрито сутність інноваційної культури та її значення в розвитку інноваційної діяльності підприємства. Визначено місце інноваційної культури у інноваційній системі підприємства її вплив на персонал та інформаційне середовище. Виділено основні завдання розвитку ефективної інноваційної культури.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне управління в системі маркетинг-менеджменту підприємств машинобудівного комплексу
    (НТУ "ХПІ", 2013) Гриньов, Андрій Валентинович
    У статті розглянуто та наведено основні підходи до визначення базових понять маркетинг-менеджменту. Обґрунтовано актуальність стратегічного управління з позицій маркетингу та запропоновано модель процесу маркетинг-менеджменту підприємства, як концепції управління підприємством в конкурентному середовищі.