Вісник № 46

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3912

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Використання феномену Euro 2012 для просування брендів в українському медіапросторі
    (НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна
    Чемпіонат з футболу EURO 2012 став унікальною подією або феноменом для українського бізнесу. Спостереження в період чемпіонату показали ступінь використання феномену EURO 2012 для просування брендів в українському медіапросторі. В якості каналу маркетингових комунікацій брендів було обрано телебачення. Результати свідчать про використання брендами футбольного маркетингу та, зокрема, ambush маркетинг.