Кафедра "Технічна кріофізика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7478

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/krio

Кафедра "Технічна кріофізика" була організована 31 серпня 1977 року професором Анатолієм Григоровичем Подольським, відомим вченим в галузі фізики низьких температур. Підготовка студентів по кріогенній техніці почалася ще у 1973 році.

Підготовка студентів проходить на кафедрі та у філіалі при Фізико-технічному інституті низьких температур НАН України та Інституті кріобіології та кріомедицини НАН України.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 33
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційне навчання та Веб 2.0
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Кухаренко, Володимир Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Формування критичного мислення у майбутніх офіцерів інтерактивними методами дистанційного навчання як педагогічна проблема
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кухаренко, Володимир Миколайович; Гончарук, С. С.
    В роботі пропонується для формування критичного мислення у майбутніх офіцерів використовувати інтерактивні методи діалог, ситуативне навчання та наставництво. Ці методи можуть бути реалізовані у дистанційному навчанні та забепечують результативність.
  • Ескіз
    Документ
    Організація діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів засобами ІКТ у ВВНЗ
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кухаренко, Володимир Миколайович; Лозко, Андрій Андрійович
    Навчання на основі компетентностей – це перехід до гнучкої структури, яка дозволяє курсантам просуватися у навчанні після демонстрації майстерності, що часто відбувається у їхньому власному темпі з використанням технологій дистанційного навчання. Основною перевагою цього підходу є постійна діагностика з боку викладача та самооцінювання курсанта.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна підготовка навчального інженера
    (2019) Кухаренко, Володимир Миколайович
    Володіння цифровими технологіями визначає інформаційну та фахову компетентність викладача. Перші компетентності допомагають йому організувати сучасний навчальний процес, інші - забезпечують доступ до новітньої фахової інформації. Дослідження показують, що тільки зараз починають формуватися серйозні комплексні стратегії використання цифрових технологій, а викладач стає лідером майбутньої освіти. Цифрові технології ускладнюються і постає нагальна потреба у нових фахівцях – навчальних інженерах, які мають забезпечити нові стратегії в освіті. В роботі розглядається комплекс відкритих дистанційних курсів для підготовки викладачів до використання нових навчальних технологій. У курсах використовуються результати щорічних опитувань педагогічної спільноти світу з визначення популярних педагогічних інструментів. Вони формують у викладачів майстерність персональних знань. Це сприяє розвитку персонального навчального середовища та персональної навчальної мережі викладача. Система підготовки навчального інженера повинна складатися з програмної інженерії та запропонованого педагогічного блоку. В останній блок входять розділи формування майстерності персональних знань, проектування дистанційного курсу, розробка структури, організації дистанційного та змішаного навчання, експертизи дистанційного курсу. Всі розділи педагогічного блоку пройшли апробацію у відкритих дистанційних курсах Проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ "ХПІ". Протягом 2013-2018 рр. відкриті дистанційні курси вивчали понад 2600 викладачів України, успішно завершили навчання 370. Наступним кроком має бути об’єднання зусиль з ІТ-фахівцями, визначення компетентностей навчального інженера та підготовка освітньої програми підготовки фахівця майбутнього.
  • Ескіз
    Документ
    Коннективістський дистанційний курс "Змішане навчання"
    (2016) Кухаренко, Володимир Миколайович
    В даний час велика увага приділяється розвитку змішаного навчання – поєднанню традиційного та дистанційного (30-70%) навчання. Таке навчання іноді називають гібридним і відносять до руйнівних технологій. Мета роботи – проаналізувати матеріали з мережі за тримісячний термін та отримати напрями розвитку теорії та практики змішаного навчання з використанням коннективістських підходів і методів формування персональної навчальної мережі. Предмет дослідження - змішане навчання, об'єкт дослідження – процес формування персональної навчальної мережі. Результати аналізу показують, що на даному етапі викладачі не вважають діяльність з формування персональної навчальної мережі практичною діяльністю. Це пояснюється тим, що такий процес має неявний характер.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка кураторів змісту
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2015) Кухаренко, Володимир Миколайович; Рибалко, Олена Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості електронного університету
    (2017) Кухаренко, Володимир Миколайович
    В роботі розглянуто сучасний стан розвитку мережевого суспільства, визначено цілі та принципи. Показано, що у такому суспільстві велику роль буде відігравати відкрита освіта, яка передбачає відкритий вхід, безкоштовну відкритість, відкриті освітні ресурсита відкриту освітню практику, та мережеве суспільство, яке будує університет. На базі аналізу надано особливості електронного університету та визначені умови його створення. Надані типи дистанційних курсів для різних етапів підготовки фахівця та роль хМООС і сМООС. Розглянута гнучка система організації навчального процесу для різних рівнів тих, хто навчаєтьсяз використанням змішаного навчання, мікро-навчання, показано важливість персональної навчальної мережі та портфоліо студента. На базі роботи проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ "ХПІ" показано, що досвіду у використанні базових технологій достатньо для розбудови електронного університету, але велику увагу необхідно приділяти кадровому забезпеченню.
  • Ескіз
    Документ
    Змішане (гібридне) навчання та професійне навчання
    (ТОВ "СІК-ГРУП УКРАЇНА", 2017) Кухаренко, Володимир Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 1
    (Державна служба статистики України, 2018) Кухаренко, Володимир Миколайович; Перхун, Л. П.; Товмаченко, Н. М.
    Розпочато виклад методики комплексного оцінювання якості тестів, що поєднує класичну теорію, методи Data Mining та Item Response Theory. Проведено факторний та кореляційно-регресійний аналіз. Використано показники описової статистики, точково-бісеріальний коефіцієнт кореляції, коефіцієнт кореляції Пірсона для бінарних змінних. Показана відмінність у тлумаченні результатів розрахунків для нормативно орієнтованих і критеріально орієнтованих тестів.
  • Ескіз
    Документ
    Система підготовки кадрів дистанційного навчання
    (2018) Кухаренко, Володимир Миколайович
    Система підготовки кадрів дистанційного навчання повинна включати курси, які готують викладача до дистанційного навчання, формують компетентності розробника дистанційного курсу, навички тьютора. Успішне впровадження дистанційного навчання вимагає наявність експертів, які забезпечують виконання стандартів та пошук нових ефективних методів навчання. Проблемна лабораторія дистанційного навчання НТУ "ХПІ" створила такі дистанційні курси та протягом багатьох років проводить відкрите навчання, в якому беруть участь вчителі та викладачі України. Аналіз навчального процесу дозволяє постійно розвивати ці курси. Підготовлені кадри дистанційного навчання успішно впроваджують нові форми навчання у своїх організаціях.