Кафедра "Технічна кріофізика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7478

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/krio

Кафедра "Технічна кріофізика" була організована 31 серпня 1977 року професором Анатолієм Григоровичем Подольським, відомим вченим в галузі фізики низьких температур. Підготовка студентів по кріогенній техніці почалася ще у 1973 році.

Підготовка студентів проходить на кафедрі та у філіалі при Фізико-технічному інституті низьких температур НАН України та Інституті кріобіології та кріомедицини НАН України.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 75
  • Ескіз
    Документ
    Блок захисту паромасляного дифузійного насоса від перегріву
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Луб'яний, Л. З.; Оверко, Микола Євгенович; Чичибаба, І. О.
  • Ескіз
    Документ
    Блок управління сінхродетектором для ферозондової установки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Луб'яний, Л. З.; Оверко, Микола Євгенович; Чичибаба, І. О.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення енергоефективності кріопосудів із використанням петлеподібного процесу вакуумування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Жунь, Георгій Григорович; Мурзаков, В. С.
  • Ескіз
    Документ
    Виявлення та дослідження монтажних параметрів для високоефективного теплозахисту кріопосудів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Жунь, Георгій Григорович; Борщ, О. Е.
  • Ескіз
    Документ
    Рекуперація тепла (холода) повітря в приточно-витяжній вентиляції системи кондиціювання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Юшко, Сергій Вікторович; Калітка, М. В.; Істоцький, С. В.
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційне навчання та Веб 2.0
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Кухаренко, Володимир Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Multilayer thin films for use as fluxgates cores
    (Institute for Single Crystals, 2019) Lubyaniy, L. Z.; Samofalov, V. N.; Stecenko, A. N.; Chichibaba, I. A.
    Ways to increase the sensitivity of differential fluxgates based on use of film cores with a certain domain structure are considered. The results of magnetic investigations of multilayer thin permalloy films with uniaxial anisotropy, used as cores of fluxgates, are presented. The performed analysis of fluxgate operation makes possible to calculate its sensitivity from main magnetization curve or hysteresis loop. The magnetization-field dependence for a uniaxial ferromagnet with dispersion of easy magnetization axis was found. It is shown that to increase the signal-to-noise ratio, it is necessary to fabricate film layers in which the magnetization reversal by excitation fields occurs due to reversible rotation of magnetization.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна підготовка навчального інженера
    (2019) Кухаренко, Володимир Миколайович
    Володіння цифровими технологіями визначає інформаційну та фахову компетентність викладача. Перші компетентності допомагають йому організувати сучасний навчальний процес, інші - забезпечують доступ до новітньої фахової інформації. Дослідження показують, що тільки зараз починають формуватися серйозні комплексні стратегії використання цифрових технологій, а викладач стає лідером майбутньої освіти. Цифрові технології ускладнюються і постає нагальна потреба у нових фахівцях – навчальних інженерах, які мають забезпечити нові стратегії в освіті. В роботі розглядається комплекс відкритих дистанційних курсів для підготовки викладачів до використання нових навчальних технологій. У курсах використовуються результати щорічних опитувань педагогічної спільноти світу з визначення популярних педагогічних інструментів. Вони формують у викладачів майстерність персональних знань. Це сприяє розвитку персонального навчального середовища та персональної навчальної мережі викладача. Система підготовки навчального інженера повинна складатися з програмної інженерії та запропонованого педагогічного блоку. В останній блок входять розділи формування майстерності персональних знань, проектування дистанційного курсу, розробка структури, організації дистанційного та змішаного навчання, експертизи дистанційного курсу. Всі розділи педагогічного блоку пройшли апробацію у відкритих дистанційних курсах Проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ "ХПІ". Протягом 2013-2018 рр. відкриті дистанційні курси вивчали понад 2600 викладачів України, успішно завершили навчання 370. Наступним кроком має бути об’єднання зусиль з ІТ-фахівцями, визначення компетентностей навчального інженера та підготовка освітньої програми підготовки фахівця майбутнього.
  • Ескіз
    Документ
    Open distance learning for teachers
    (2019) Kukharenko, V. M.; Oleinik, T.
    The purpose of the work is to demonstrate the results of the study on the role of open education for the system of professional development (advanced training) of distance and blended learning teachers. Research Laboratory of Distance Learning (RLDL) NTU "KhPI" offers teachers of educational institutions distance courses "Introduction into distance learning", "Distance education for managers", "Technology of design distance course", "Tutor’s Practicum ", "Blended learning", "Distance Course Expertise", "Content Curator". Teachers from universities, institutes of postgraduate pedagogical education and teachers of schools of Ukraine took part in the open distance courses since 2014, more than 2,400 students have been enrolled in courses. There is presents research results concerning quality teaching and learning based on the educational technology portfolio at the KhNPU. More than 10 years of development formative assessment kit in the context of the integration of digital resources into teaching and later open educational resources into blended learning. It’s no doubt, experience shows that at the initial stage of study a majority of students are interested preferably in the technical side of digital activity in the study. Experience showed they need time for the ready to consciously use the wide possibilities of a portfolio for the development of their independent evaluation, learning reflection, critical thinking, active research position and professional identity of the teacher. In this way, we have convinced the enhancement of the educational environment aimed at taking means of the digital portfolio should be recognized among the important conditions of the quality education improvement.
  • Ескіз
    Документ
    The models of distance forms of learning in National academy of statistics, accounting and audit
    (2017) Deryhlazov, L. V.; Kukharenko, V. M.; Perkhun, L. P.; Tovmachenko, N. M.
    Finding solutions to the problems faced by the Ukrainian education system require an adequate organizing structure for education system, enabling transition to the principle of a "life-long education". The best option for this is the distance learning systems (DLS), which are considered by leading Ukrainian universities as high-performance information technologies in modern education, envisaged by the National Informatization Program, with the goals of reforming higher education in Ukraine in the context of joining the European educational space.The article analyzes and summarizes the experience of implementing DLS "Prometheus" and Moodle and the main directions of distance learning development at the National Academy of Statistics, Accounting and Auditing (NASAA). The emphasis is on the need to improve the skills of teachers with the use of open distance courses and the gradual preparation of the student for a learning process in the new conditions. The structure of distance courses for different forms of education (full-time, part-time, mixed) has been developed. The analysis models of forms of learning (Face to face, the driver complementary, rotation model; flex model, etc.) is presented. Dynamic version of the implementation of mixed learning models of NASAA using DLS "Prometheus" and Moodle is presented. The conclusion is that the experience of NASAA shows that the mixed form of distance learning based on Moodle platform is most adequate to the requirements of Ukraine's development within the framework of European education.