Кафедра "Технічна кріофізика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7478

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/krio

Кафедра "Технічна кріофізика" була організована 31 серпня 1977 року професором Анатолієм Григоровичем Подольським, відомим вченим в галузі фізики низьких температур. Підготовка студентів по кріогенній техніці почалася ще у 1973 році.

Підготовка студентів проходить на кафедрі та у філіалі при Фізико-технічному інституті низьких температур НАН України та Інституті кріобіології та кріомедицини НАН України.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 3 кандидата технічних наук; 1 співробітник має звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційне навчання та Веб 2.0
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Кухаренко, Володимир Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Організація діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів засобами ІКТ у ВВНЗ
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кухаренко, Володимир Миколайович; Лозко, Андрій Андрійович
    Навчання на основі компетентностей – це перехід до гнучкої структури, яка дозволяє курсантам просуватися у навчанні після демонстрації майстерності, що часто відбувається у їхньому власному темпі з використанням технологій дистанційного навчання. Основною перевагою цього підходу є постійна діагностика з боку викладача та самооцінювання курсанта.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості електронного університету
    (2017) Кухаренко, Володимир Миколайович
    В роботі розглянуто сучасний стан розвитку мережевого суспільства, визначено цілі та принципи. Показано, що у такому суспільстві велику роль буде відігравати відкрита освіта, яка передбачає відкритий вхід, безкоштовну відкритість, відкриті освітні ресурсита відкриту освітню практику, та мережеве суспільство, яке будує університет. На базі аналізу надано особливості електронного університету та визначені умови його створення. Надані типи дистанційних курсів для різних етапів підготовки фахівця та роль хМООС і сМООС. Розглянута гнучка система організації навчального процесу для різних рівнів тих, хто навчаєтьсяз використанням змішаного навчання, мікро-навчання, показано важливість персональної навчальної мережі та портфоліо студента. На базі роботи проблемної лабораторії дистанційного навчання НТУ "ХПІ" показано, що досвіду у використанні базових технологій достатньо для розбудови електронного університету, але велику увагу необхідно приділяти кадровому забезпеченню.
  • Ескіз
    Документ
    Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 1
    (Державна служба статистики України, 2018) Кухаренко, Володимир Миколайович; Перхун, Л. П.; Товмаченко, Н. М.
    Розпочато виклад методики комплексного оцінювання якості тестів, що поєднує класичну теорію, методи Data Mining та Item Response Theory. Проведено факторний та кореляційно-регресійний аналіз. Використано показники описової статистики, точково-бісеріальний коефіцієнт кореляції, коефіцієнт кореляції Пірсона для бінарних змінних. Показана відмінність у тлумаченні результатів розрахунків для нормативно орієнтованих і критеріально орієнтованих тестів.
  • Ескіз
    Документ
    Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 2
    (Державна служба статистики України, 2018) Кухаренко, Володимир Миколайович; Перхун, Л. П.; Товмаченко, Н. М.
    Продовжено виклад методики комплексного оцінювання якості тестів, що ґрунтується на методах класичної теорії, методах Data Mining та Item Response Theory (IRT). Для аналізу використано коефіцієнт внутрішньої узгодженості Кьюдера – Річардсона, коефіцієнт генералізації, виконана ієрархічна кластеризація, здійснено розрахунки за однопараметричною моделлю Раша. Обґрунтовано засади подальшого вдосконалення тесту.
  • Ескіз
    Публікація
    Про відкритий дистанційний курс «Куратор змісту-4»
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Главчева, Юлія Миколаївна; Кухаренко, Володимир Миколайович; Рибалко, Олена Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Тьютор дистанційного та змішаного навчання
    (Міленіум, 2019) Кухаренко, Володимир Миколайович
    Наведено системний опис діяльності тьютора дистанційного та змішаного навчання на базі сучасного стану розвитку освіти у світі. Визначено вимоги до сучасного дистанційного курсу, надано характеристику головних учасників навчального процесу тьютора та студента. Підкреслюються важливі для тьютора (майстерність персональних знань) та студента (критичне мислення) складові. В організації навчального процесу звертається увага на персоналізоване навчання та модель 70:20:10 (поєднання неформального, соціального та формального навчання), на формування у студентів вмінь запитування. Для аналізу роботи тьютора пропонується використовувати навчальну аналітику. Призначено для магістрів, аспірантів вищих закладів освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Відкритий дистанційний курс "Основи дистанційного навчання"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Кухаренко, Володимир Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Перешкоди впровадженню дистанційного навчання
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2018) Кухаренко, Володимир Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні аспекти відкритого дистанційного навчання
    (КП "Міськдрук", 2013) Андрєєв, Олександр Олександрович; Бугайчук, Костянтин Леонідович; Каліненко, Наталя Олексіївна; Колгатін, Олександр Генадійович; Кухаренко, Володимир Миколайович; Люлькун, Ніна Ананьївна; Ляхоцька, Лариса Леонідівна; Сиротенко, Ніна Гаврилівна; Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна
    У монографії розкриті педагогічні аспекти відкритого дистанційного навчання, обґрунтовується поява нової педагогічної науки – електронна педагогіка, адекватної інформаційному суспільству. Досліджуються теоретичні положення педагогічної культури викладача, психолого-педагогічні та акмеологічні підходи в дистанційному навчанні, розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування сучасних ІТ-технологій в освіті. Дане наукове видання призначене для керівників освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів, аспірантів та докторантів.