Вісник № 66

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18817

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Моральні засади сучасного підприємництва
    (НТУ "ХПІ", 2014) Овсянкіна, Л. А.
    У статті представлений порівняльний аналіз моральних цінностей бізнесу у різних типах суспільства – східної та західної цивілізації, індустріального та інформаційного суспільства, що функціонують у сучасному світі і визначають основні моделі господарювання. Доведено, що цінності, домінуючі в сучасному світі – це поєднання двох систем, в основі яких лежить ринкова економіка: традиційних цінностей індивідуального підприємництва та цінностей інформаційного суспільства, яке сформувало нову етику соціальної відповідальності.
  • Ескіз
    Документ
    Аспекти землекористування на українському ринку
    (НТУ "ХПІ", 2014) Лавриненко, М. М.
    В статті розглядаються різні аспекти процесу оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, а також особливості користування землею в Україні. Досліджується проблема довготривалої реєстрації земельних ділянок у органах місцевої влади. Наведено варіанти та приклади розрахунків для сплати податку на землю та зроблено виводи щодо уникнен ня негативних наслідків користування земельною ділянкою без правовстановлюючих документів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування асортиментної політики виробничого підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Тарасенко, І. Ю.
    Науково обґрунтовано теоретико-методичні положення та розроблено рекомендації щодо формування асортиментної політики виробничого підприємства в умовах невизначеності та мінливості зовнішнього середовища. Проведено аналіз визначень асортиментної політики та виведено нове визначення. Визначено основні цілі та завдання асортиментної політики. Згідно до визначених цільових орієнтирів асортиментної політики, розглянуто принципові підходи до її формування. Розроблено схему формування асортименту підприємства, яка передбачає створення такого асортименту, який би якнайкраще задовольняв попит на ринку, підходив для роботи на обраному ринку та забезпечував економічну ефективність діяльності підприємства. Узагальнюючі класифікації методів аналізу асортименту, розглянуті в роботах деяких вітчизняних та зарубіжних вчених, запропоновано класифікацію методів, яка складається з трьох груп.