Вісник № 36
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32122
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні основи системи планування маркетингу інновацій(НТУ "ХПІ", 2009) Жадан, Людмила Василівна; Михайлик, Ю. М.Розглянуті система маркетингового планування інновацій та його складові частини. Сформульовані задачі по реалізації системи.Документ Оцінка конкурентоспроможності промислового підприємства на основі концепції маркетингу(НТУ "ХПІ", 2009) Нікіфорова, Н. Й.; Дмітрієва, О. А.Визначено основні фактори конкурентоспроможності підпрмємства на основі концепції маркетингу. Здійснено оцінку рівня конкурентоспроможності підприємства мясопереробної галузі.