Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я. 2019
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41174
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Врахування знання кольору упаковки продукції при формуванні попиту на неї(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шевлюга, О. Г.Документ Створення сприятливого маркетингового середовища при управлінні в різних регіонах України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Фісун, К. А.Документ Актуальність міжнародної реклами для підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Честних, Я. С.Документ Сучасні аспекти розвитку маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Соколова, Л. В.; Верясова, Ганна МиколаївнаДокумент Особливості планування комплексу маркетингу для зарубіжного ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Сітак, Ірина Леонідівна; Гриньков, О. М.Документ Маркетинг можливостей як сучасний інструмент формування конкурентних переваг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Савицька, Н. Л.; Жегус, О. В.Документ Маркетингова діяльність на підприємствах сфери послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Прядко, О. М.Документ Використання blockchain-технології в маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Олініченко, К. С.Документ Особливості маркетингової діяльності малого виробничого підприємства в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Назарова, Тетяна Юріївна; Мягкова, К. А.Документ Методичні підходи до оцінки маркетингової активності сільськогосподарських підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Морохова, В. О.; Бойко, О. В.; Булавчик, М. І.