Вісник № 16
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37287
Переглянути
Документ Онтологічний підхід до контролю знань в E-освіті(НТУ "ХПІ", 2018) Тихонов, Юрій Леонтійович; Лахно, Валерій АнатолійовичУ даній роботі пропонується онтологічний підхід до перевірки засвоєння знань, виявлення погано засвоюваних розділів навчального курсу. Це дозволяє на основі комп'ютерної онтології побудувати систему автоматизованого синтезу тестових завдань. Онтологічна БЗ забезпечує єдність міждисциплінарного простору знань. Підхід відрізняється застосуванням КО, що забезпечують систематизацію концептів, врахування їх взаємозв'язку. КО використовуються при автоматизації побудови тестів, що передбачають врахування відхилень сформованої в учня структури понять від реального онтографу ЕК, його структуризацію та розбивку на гілки, що відповідають певним фрагментам ЕК. Використовується ієрархічність онтографу (як сформованого в учня, так і реального).