Вісник № 08
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15007
Переглянути
Документ Вплив коефіцієнта опору руху транспортного засобу на особливу зону роботи двохпоточних гідрооб'ємно-механічних трансмісій типу з диференціалом на виході(НТУ "ХПІ", 2015) Самородов, Вадим Борисович; Мітцель, Микола Олександрович; Яловол, І. В.Втановлені та експериментально підтверджені причини входу та виходу в особливу зону роботи гідрооб'ємної передачі в складі двохпоточної гідрооб'ємно-механічної трансмісії (ГОМТ) типу з диференціалом на виході. Визначено зв'язок між тиском навантаження (коефіцієнтом опору руху транспортного засобу) та шириною особливої зони для ГОМТ з диференціалом на виході. Наведено теоретичні та експериментальні дані для п'яти навантажень.