Вісник № 08

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15007

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машин
    (НТУ "ХПІ", 2015) Шелудченко, В. В.
    В роботі наведена універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу, використання якої за рахунок автоматизації процесу дослідження, дозволяє суттєво знизити витрати часу та коштів на проектування гальмівних систем як для двохвісних, так і трьохвісних самохідних машин (колісні трактори, вантажні автомобілі і т.д.). Наведена математична модель складена за методом Метлюка М.Ф. та складається з двох блоків рівнянь. Перший блок рівнянь описує наповнення та спорожнення ємкостей пневматичного гальмівного приводу при наявності у контурі лише однієї вісі. Другий блок рівнянь складено з урахуванням наявності у контурі двох осей.
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель гальмівної системи колісного трактора Fendt 936 Variо
    (НТУ "ХПІ", 2015) Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі наведена математична модель гальмівної системи, яка складається з опису робочих процесів антиблокувальної системи, математичної моделі гальмівного механізму, а також математичної моделі пневматичного гальмівного приводу. Для управління гальмуванням за допомогою антиблокувальної системи застосовано широтно-імпульсну модуляцію тиску. Для опису перехідних процесів в пневматичному гальмівному приводі як при службовому гальмуванні, так і роботі привода в циклічному режимі використовується метод Герц О.В.