Вісник № 32
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14523
Переглянути
Документ Аналіз споживчого ринку засобів мобільного зв'язку за допомогою штучних нейронних мереж(НТУ "ХПІ", 2011) Дорофєєв, Юрій Іванович; Булавіна, К. С.Метою дослідження є сегментація споживачів та виявлення взаємозв’язків мі економіко-демографічними характеристиками респондентів та їх поведінкою на ринку. В даній роботі виконується анкетування 230 респондентів, які є споживачами засобів мобільного зв’язку. Результати анкетування проаналізовані за допомогою штучної нейронної мережі Кохонена, що самоорганізується. Отримані результати представлені візуально за допомогою метода паралельних координат.