Вісник № 29
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Організація технічної експлуатації автомобілів в умовах формування інтелектуальних транспортних систем(НТУ "ХПІ", 2013) Волков, Володимир Петрович; Матейчик, В. П.; Комов, Петро Борисович; Комов, Олександр Борисович; Грицук, Ігор ВалерійовичУ статті представлені створені в структурі інтелектуальних транспортних систем сучасні інформаційні комплекси програм аналітико-ймовірнісної методики, що дозволяють виконувати технологічний розрахунок для планування роботи системи ТО і Р транспорту та проводити оцінку викидів та відходівДокумент К моделированию эксплуатационных режимов высокооборотных дизелей(НТУ "ХПИ", 2013) Тырловой, Сергей ИвановичПредставлены некоторые результаты моделирования переходных процессов высокооборотного дизеля при различных износах плунжерных пар и при использовании топлив различной вязкости, а также проведено сравнение основных показателей переходных процессов двигателей с различными регуляторами. Показано, что динамические показатели двигателя с различными типами регуляторов одинаковы, расход топлива в переходном процессе для ДВС с электронным регулятором меньше на 26% и отсутствует недожог топлива. Износ плунжерных пар ТНВД увеличивает длительность начальной фазы переходного процесса, в дальнейшем отличий нет. При использовании кислородосодержащих биотоплив (БТ) динамические показатели двигателя улучшаются (5 - 7%) при соответствующем увеличении расхода БТДокумент Тестовая вибродиагностика эксплуатационных свойств несущих систем транспортных средств(НТУ "ХПИ", 2013) Торлин, В. Н.; Ветрогон, А. А.; Мешков, В. В.; Булявец, С. В.Предлагается методика диагностирования состояния кузовных конструкции автомобилей, основанная на анализе виброграмм, получаемых путем компьютерной обработки параметров поверхностных волн Релея, инициируемых тестовым вибраторомДокумент Використання принципів каскадного енергообміну у автотракторному дисковому двигуні(НТУ "ХПІ", 2013) Сторчеус, Ю. В.Розглянуто особливості конструкції та робочого циклу дискового двигуна каскадного типу. Виявлено основні переваги двигунів на базі каскадних трансформаторів енергії над хвильовими дисковими двигунами. Викладено теоретичні передумови застосування каскадних дискових двигунів у якості автотракторних силових установок. Вироблено рекомендації із розширення галузі застосування каскадних дискових двигунівДокумент Розрахунок еквівалентної витрати палива електромобілями у різних країнах(НТУ "ХПІ", 2013) Смирнов, О. П.; Богаєвський, Олександр Борисович; Смирнова, А. О.Наведена методика розрахунку економічності електромобілів. Проведений аналіз паливної економічності електромобілів Nissan Leaf та Mitsubishi i-MiEV. Проведений порівняльний розрахунок еквівалентної витрати палива електромобілями у різних країнах світу. Зроблено висновки щодо економічності електромобілівДокумент Универсальный инструмент магнитно-импульсной рихтовки в низкочастотном режиме действующих полей(НТУ "ХПИ", 2013) Шиндерук, Светлана АлександровнаВ статье проведено исследование электромагнитных процессов в универсальном инструменте магнитно-импульсной рихтовки – индукционной индукторной системе при работе в низкочастотном режиме действующих полей. Получены аналитические зависимости для расчета линейной плотности тока, индуцированного в листовых металлах вспомогательного экрана и заготовки рассматриваемого инструмента. Построены графические зависимости радиального распределения индуцированных токовДокумент Вопросы измерения динамических характеристик корпуса автомобиля для задач поддержания курсовой устойчивости(НТУ "ХПИ", 2013) Серикова, И. А.Рассмотрены задачи системы поддержания курсовой устойчивости. Рассмотрены принципы работы МЭМС-датчиков ускорений – акселерометров. Приведено схемное решение измерения динамических характеристик корпуса автомобиля для задач поддержания курсовой устойчивости. Обосновано применение микроконтроллерной программируемой логики для первичной обработки данных с целью повышения точности измеренийДокумент Анализ и техническое обоснование двухпоточной бесступенчатой гидрообъемно-механической трансмиссии бульдозера(НТУ "ХПІ", 2013) Самородов, Вадим Борисович; Удод, Иван Владимирович; Деркач, Олег ИгоревичПредложена оригинальная схема бесступенчатой гидрообъемно-механической трансмиссии бульдозера. Проведен кинематический, силовой и энергетический анализ предложенной трансмиссии, дано научно- техническое обоснование ее эффективного использования на гусеничных тракторах и бульдозерахДокумент Методика визначення ряду передаточних чисел коробки передач за умови мінімального шляху розгону автомобіля(НТУ "ХПІ", 2013) Сахно, В. П.; Корпач, О. А.Розроблено методику визначення передаточних чисел коробки передач, що забезпечують мінімальний шлях розгону автомобіля, та проведено її порівняння з іншими способами визначення ряду передаточних чисел коробки передачДокумент Аналіз моделі технологічних станів кар'єрних самоскидів БелАЗ(НТУ "ХПІ", 2013) Потапенко, В. В.Виконаний аналіз створеної математичної моделі функціонування кар'єрних самоскидів БелАЗ, наведені класифікація та властивості потоків подій, технологічних станів і переходів між ними. Визначений напрямок підвищення ефективності експлуатації кар'єрних самоскидів із можливістю адаптації для конкретного підприємства за критерієм мінімуму витрат на володінняДокумент Корисна модель системи протипожежної безпеки транспортного засобу(НТУ "ХПІ", 2013) Пабат, А. І.; Кирєєв, В. П.; Дмитрієв, В. В.Система протипожежної безпеки транспортного засобу, що містить автоматичний електронний вимикач акумуляторної батареї - польовий транзистор, датчики, запобіжник і акумуляторну батарею, яка відрізняється тим, що стік польового транзистора підключений до позитивного полюса акумулятора, витік польового транзистора підключений до основних силових споживачів, затвор через датчик ізотропного акселерометра, датчики контролю температури і контакт замка запалення підключений до позитивного полюса акумулятора, а бортовий комп'ютер, система охоронної сигналізації, радіоустаткування, зовнішнє габаритне освітлення і освітлення салону підключені до бортової мережі через диференціальні запобіжникиДокумент Дослідження якості адаптивних нейро-фаззі регуляторів автомобіля на базі методу субтрактивної кластерізації(НТУ "ХПІ", 2013) Ніконов, О. Я.; Шуляков, В. М.У статті розглянута задача дослідження якості адаптивних нейро-фаззі регуляторів автомобіля на базі методу субтрактивної кластерізації. Побудовано чотири гібридних регулятора. Для кожного з регуляторів запропонована власна вибірка тренувальних даних. Проведено дослідження перехідних процесів замкненої системи електрогідравлічного слідкуючого привода з розробленими нейро-фаззі регуляторамиДокумент Закономерности движения колесной машины на повороте при принудительном регулировании вращения ведущих колес(НТУ "ХПИ", 2013) Монастырский, Ю. А.; Систук, В. А.Приведена возможность принудительного управления вращением ведущих колес карьерных самосвалов для уменьшения радиуса поворота при установке под погрузку. Рассмотрены кинематические соотношения при комбинированном способе поворота колесной машины, модель момента сопротивления повороту, закономерность для отношения вращения ведущих колес при равномерном повороте. Моделирование по усовершенствованным закономерностям движения позволило установить диапазон изменения кинематических показателей поворота карьерного самосвала от коэффициента сцепления опорной поверхности при силовом довороте дополнительно к повороту передних управляемых колесДокумент Оцінка рівня забезпечення якості послуг автосервісу(НТУ "ХПІ", 2013) Кузьмін, В. С.На основі аналізу раніше виконаних робіт і теоретичних досліджень розроблено модель і систему забезпечення якості послуг підприємства автосервісу. Розглянуто та визначено вимоги та умови формування системи оцінки рівня забезпечення, представлено загальну методику та порядок оцінки. Наведено рекомендації по визначенню коефіцієнта якості забезпечення виробничого процесу і послугиДокумент Исследования нарушений работоспособности автомобилей-тягачей в гарантийный и послегарантийный периоды эксплуатации(НТУ "ХПИ", 2013) Кравченко, А. П.; Верительник, Е. А.Проведен сравнительный анализ эксплуатационной надежности автомобилей-тягачей MERCEDES-BENZ 1844 ACTROS LS в гарантийный и послегарантийный периоды эксплуатации, определены законы распределения для потока отказов по узлам для этих периодов, выполнен расчет безотказности некоторых элементовДокумент Дослідження траєкторії руху точки контакту жорсткого керованого фальш-колеса з опорною поверхнею при повороті на місці(НТУ "ХПІ", 2013) Клімов, Е. С.Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень траєкторії руху точки контакту жорсткого керованого фальш-колеса з опорною поверхнею. Отримано залежності, що її визначають. Установлено положення центра траєкторії руху точки контакту фальш-колесаДокумент Оценка влияния моментов, действующих на направляющие колеса, на показатели устойчивости и управляемости автомобиля(НТУ "ХПИ", 2013) Клец, Д. М.Предложенный метод позволяет проводить оценку управляемости и курсовой устойчивости автомобиля с учетом действия гироскопических и стабилизирующих моментов колесДокумент Мінімізація суб’єктивності експертного оцінювання в задачах автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод(НТУ "ХПІ", 2013) Кашканов, А. А.Розглянуті причини виникнення суб’єктивної невизначеності експертного оцінювання при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод, та її вплив на інтерпретацію аналітичних результатів досліджень і розрахунків. Запропоновано шляхи мінімізації суб’єктивності експертного оцінювання під час розв’язування типових задач автотехнічної експертизи, що базуються на використанні системи узагальнюючих функцій, побудованих на основі аксіом теорії ймовірностей, нечіткої логіки та обробки числових данихДокумент Оцінка способу удосконалення фільтра-нейтралізатора відпрацьованих газів дизеля(НТУ "ХПІ", 2013) Ільченко, А. В.; Балюк, В. Ю.; Тростенюк, Ю. В.Проведено газодинамічний аналіз прототипу системи очищення відпрацьованих газів дизельного двигуна внутрішнього згоряння, визначено оптимальну конструкцію завихрувача фільтра-нейтралізатора відпрацьованих газів дизеляДокумент Дослідження приводу гальмівної системи транспортного засобу з гібридною силовою установкою та рекуперацією енергії(НТУ "ХПІ", 2013) Дембіцький, В. М.Проведено дослідження приводу гальмівної системи транспортного засобу з гібридною силовою установкою та рекуперацією енергії в частині ходу гальмівної педалі, уточнено рівняння для розрахунку ходу гальмівної педалі, обґрунтовано переваги застосування електричного складника гальмівної системи