Вісник № 08
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6923
Переглянути
24 результатів
Результати пошуку
Документ Совершенствование методов и средств мониторинга работоспособности автомобилей(НТУ "ХПИ", 2014) Волков, Владимир Петрович; Комов, Петр Борисович; Грицук, Игорь Валериевич; Волков, Ю. В.Разработана современная методология и средства мониторинга работоспособности подвижного состава автомобильного транспорта. Выполнен краткий анализ современного состояния технической эксплуатации автомобилей. Представлена концепция совершенствования дистанционного мониторинга работоспособности автомобилей и основы разработанной транспортно-телематической системы «ХНАДУ-ТЭСА».Документ Обобщенная формула одноплоскостной балансировки произвольных жестких вращающихся тел(НТУ "ХПИ", 2014) Таран, И. А.; Трубицин, М. Н.В матричном виде получена обобщенная формула для одноплоскостной балансировки жестких вращающихся тел (роторов) методом амплитуд, направленная на уменьшение погрешностей получаемых результатов. Определены условия существования решения задачи методом трех пробных пусков. Проведен сравнительный анализ накопления погрешностей расчета при неточном задании исходных данных. Даны рекомендации по предварительной оценке результатов последнего, третьего пуска.Документ Моделювання процесу ущільнення ґрунту і колієутворення рушіями лісових машин(НТУ "ХПІ", 2014) Стиранівський, Ю. О.Наведено огляд підходів до моделювання процесу багаторазового ущільнення ґрунтової поверхні мобільними машинами. За характеристику деформованості лісової ґрунтової поверхні прийнято еквівалентний модуль деформації з урахуванням ефекту зміцнення корінням, дерном чи лісосічними рештками. Для оцінки точності моделювання здійснено порівняння розрахункових і експериментальних даних. Наведено результати польових випробувань колісних лісопромислових тракторів LKT 81 i TAF 657 та розрахунок глибини колії від кількості проїздів лісових машин.Документ Застосування агрегатів каскадного теплообміну для поліпшення енергоспоживання у транспортних силових установках(НТУ "ХПІ", 2014) Сторчеус, Ю. В.Розглянуто шляхи поліпшення енергоспоживання на транспорті. Надано класифікацію агрегатів безпосередньої взаємодії газоповітряних середовищ, які можуть застосовуватись на транспортних установках. Проведено оцінку перспектив поліпшення рівня енергоспоживання на автомобільному промисловому транспорті за рахунок використання агрегатів безпосередньої взаємодії газоповітряних середовищ каскадного типу. Виявлено основні переваги застосування агрегатів на базі каскадних трансформаторів енергії у системах повітропостачання автотракторних двигунів. Вироблено рекомендації із розширення галузі застосування каскадних трансформаторів енергії.Документ Методика визначення оптимального ступеня початкової зарядки накопичувачів енергії транспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2014) Сітовський, О. П.; Дембіцький, В. М.Запропоновано методику визначення оптимального ступеня початкової зарядки накопичувачів енергії транспортних засобів, обладнаних електродвигунами та системами рекуперації енергії. Дана методика може застосовуватися на етапі проектування, виробництва та під час проведення випробувань транспортних засобів, а також у алгоритмі роботи їх системи управління рекуперацією енергії. Проведено дослідження ступеня початкової зарядки накопичувачів енергії залежно від умов експлуатації транспортного засобу.Документ Оригинальная бесступенчатая гидрообъемно- механическая трансмиссия для гусеничных тракторов(НТУ "ХПИ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Деркач, Олег Игоревич; Шуба, Сергей Александрович; Яловол, Иван ВладимировичВ статье приведенные материалы относительно преимуществ применения гидрообъемно-механических трансмиссий для гусеничных тракторов типа Т-150/Т-181. Обосновано целесообразность разработки бесступенчатой гидрообъемно-механической трансмиссии для гусеничного трактора с возможностью осуществления бесступенчатого поворота без разрыва потока мощности. Приведен анализ характеристик гидрообъемно-механической трансмиссии для гусеничного трактора.Документ Аналіз ступеня стомлення операторів-водіїв сучасних колісних тракторів(НТУ "ХПІ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичВ роботі проведено порівняльний аналіз ступеня стомлення операторів-водіїв сучасних колісних тракторів. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі: визначити ступінь стомлення операторів-водіїв колісних тракторів з механічною трансмісією та гідрооб’ємно-механічною трансмісією по частоті серцебиття, по методу Акіоші Кітаока та вмісту лактату (молочної кислоти) в крові при виконанні оранки та транспортних робіт, провести порівняльний аналіз отриманих результатів.Документ Порівняльна оцінка показників стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху(НТУ "ХПІ", 2014) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Глінчук, В. М.; Босенко, В. М.Проведена порівняльна оцінка показників стійкості руху триланкових автопоїздів різних компонувальних схем у неусталених режимах руху. Пропонується розглядати питання стійкості триланкових автопоїздів у неусталених режимах руху на прикладі автопоїзда типу «B-Duble». Зроблено висновок про те, що на неусталених режимах руху триланковий автопоїзд типу „BDouble” має кращі показники стійкості у порівнянні з автопоїздами інших компонувальних схем – з напівпричепом на підкатному візку „Dolly”, сідельно-причіпним і причіпним з двома причепами.Документ Повышение точности оценки эксплуатационных свойств мобильных машин с помощью регистрационно-измерительного комплекса(НТУ "ХПИ", 2014) Полянский, А. С.; Клец, Д. М.; Дубинин, Е. А.; Задорожняя, В. В.Разработан алгоритм и программное обеспечение для обработки данных, полученных с помощью акселерометров в автоматическом режиме. Предложена методика обработки сигналов датчиков ускорений для снижения случайных и систематических погрешностей. Разработано программное обеспечение "Approximate", позволяющее выполнять аппроксимацию экспериментальных зависимостей в автоматическом режиме с использованием метода наименьших квадратов.Документ Побудова зовнішньої швидкісної характеристики дизельного двигуна DONG FENG CY4102BZLQ(НТУ "ХПІ", 2014) Підгорний, М. В.; Огій, О. В.У статті визначено коефіцієнти залежностей різними методами, побудувано графіки залежностей Ne=f(n) і Ме=f(n). Розглянуто чотири методи розрахунків постійних коефіцієнтів апроксимуючих рівнянь формули Лейдермана, пропонується свій метод та проводиться порівняння отриманих результатів з паспортними даними двигуна DONG FENG CY4102BZLQ.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »