Кафедра "Загальна електротехніка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2838

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ze

Кафедра "Загальна електротехніка" заснована в 1931 році на базі електротехнічного факультету.

Курс електротехніки як самостійної дисципліни першим почав читати Клобуков Микола Петрович ще в 1892 році. Першим завідувачем кафедри був професор Копняєв Павло Петрович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" .

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 3 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток CO₂-лазерів на основі газової детонації
    (Військова академія, 2014) Серпухов, Олександр Васильович; Коритченко, Костянтин Володимирович; Кістерний, Ю. І.; Беляков, В. І.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки удосконалення систем пожежогасіння бронеоб'єктів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Стаховський, О. В.; Назаренко, А. А.; Коритченко, Костянтин Володимирович; Сиротенко, А. М.; Кістерний, Ю. І.
    На основі аналізу технічних характеристик, побудови і принципу роботи зарубіжних і вітчизняних систем пожежогасіння визначені можливі напрямки удосконалення даних систем. Подальше удосконалення даних систем може бути спрямоване на застосування більш сучасних датчиків, усунення джерела випаровування палива, збільшення рівня виживання екіпажу.
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання холодного пуску дизельних двигунів зі збудженим повітряним зарядом
    (НТУ "ХПІ", 2011) Марченко, Андрій Петрович; Коритченко, Костянтин Володимирович; Замана, В. М.; Сукачов, Іван Іванович; Кістерний, Ю. І.
    В работе, путем математического моделирования, проведено сравнение индикаторной работы, которая осуществляется в танковых двухтактных дизельных двигателях, при условиях колебательного возбуждения и подогревания воздушного заряда. Определено, что при одинаковом количестве затраченной энергии лучшие условия для холодного пуска реализуются при возбуждении заряда.