Кафедра "Загальна електротехніка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2838

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ze

Кафедра "Загальна електротехніка" заснована в 1931 році на базі електротехнічного факультету.

Курс електротехніки як самостійної дисципліни першим почав читати Клобуков Микола Петрович ще в 1892 році. Першим завідувачем кафедри був професор Копняєв Павло Петрович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" .

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 3 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Електромагнітний пусковий пристрій для безпілотного літального апарата
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Болюх, Володимир Федорович; Кочерга, Олександр Іванович; Лучук, Володимир Федосійович; Щукін, Ігор Сергійович
    Винахід стосується галузі пускових пристроїв, а саме до електромагнітних пускових пристроїв, що забезпечують нерухомому об'єкту, наприклад, безпілотному літальному апарату, високу швидкість вильоту на короткій ділянці розгону. Електромагнітний пусковий пристрій містить коаксіально установлені дві суміжні рухливі котушки 1, 2 і два якоря 3, 4, виконані з електропровідного матеріалу. Котушки 1, 2 збуджуються від імпульсного джерела електроживлення 5. Нерухомий якір 3 взаємодіє з упором 6, а рухливий якір 4 взаємопов'язаний з силовим диском 7. Рухливі котушки 1, 2 і якір 4 своїми зовнішніми бічними сторонами взаємодіють за допомогою ковзання з внутрішньою поверхнею направляючої труби 8. Труба 8 і охоплючий її циліндричний корпус 9 приєднані до упору 6. Циліндричний корпус 9 містить торцеву стінку 9а, в якій виконано центральний отвір 9б. У цьому отворі розташований рухливий направляючий стержень 10, передній кінець якого 10а взаємодіє з безпілотним літальним апаратом 11. Контактні виводи 1г і 1д котушки 1 розташовані в поздовжніх пазах направляючої труби 8 з контактними елементами 8а і 8б відповідно, а контактні виводи 2г і 2д котушки 2 розташовані в поздовжніх пазах направляючої труби 8 з контактними елементами 8б і 8в відповідно. На силовому диску 7 симетрично відносно центральної осі встановлені два направляючих колеса 12. До протилежних стінок направляючої труби 8 приєднаний трос 13, який проходить через направляючі колеса 12 і охоплює задній кінець 10б рухомого направляючого стержня 10. На передньому кінці 10а рухомого направляючого стержня 10, що взаємодіє з безпілотним літальним апаратом 11, встановлений пружний накопичувач енергії 14. Технічним результатом винаходу є зменшення масогабаритних параметрів пристрою, підвищення його надійності і швидкості вильоту безпілотного літального апарата.