Кафедра "Загальна електротехніка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2838

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ze

Кафедра "Загальна електротехніка" заснована в 1931 році на базі електротехнічного факультету.

Курс електротехніки як самостійної дисципліни першим почав читати Клобуков Микола Петрович ще в 1892 році. Першим завідувачем кафедри був професор Копняєв Павло Петрович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" .

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 3 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Влияние параметров ферромагнитного сердечника на электромеханические параметры индукционно-динамического двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2013) Болюх, Владимир Федорович; Олексенко, Сергей Владимирович
    Розроблена математична модель індукційно-динамічного двигуна з феромагнітним осердям при не обмеженому руху електропровідного якоря. Проведено математичне моделювання процесів двигуна при різних параметрах феромагнітного осердя та виявлено основні залежності силових, масово-габаритних, екологічних параметрів. Показано, що при певних геометричних розмірах використання осердя підвищує ефективність індукційно-динамічного двигуна на 20–25 %. Встановлені геометричні параметри осердя, при яких ефективність максимальна.
  • Ескіз
    Документ
    Влияние параметров ферромагнитного сердечника на эффективность индукционно-динамического двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2012) Болюх, Владимир Федорович; Олексенко, Сергей Владимирович; Щукин, Игорь Сергеевич
    Разработана математическая модель заторможенного индукционно-динамического двигателя с ферромагнитным сердечником. Предложен критерий эффективности, учитывающий комплекс силовых и массогабаритных показателей двигателя. Проведено математическое моделирование процессов в двигателе при различных параметрах ферромагнитного сердечника. Показано, что при определенных параметрах сердечник повышает эффективность двигателя на 30-40%. Установлены геометрические параметры сердечника, при которых эффективность максимальна. Проведены экспериментальные исследования двигателя.
  • Ескіз
    Документ
    Методика выбора параметров индукционно-динамического двигателя c ферромагнитным сердечником
    (НТУ "ХПИ", 2013) Болюх, Владимир Федорович; Бенаисса, Омар; Олексенко, Сергей Владимирович
    Предложен метод выбора параметров индукционно-динамического двигателя с ферромагнитным сердечником, основанный на введении комплексного критерия эффективности, при котором учитываются электродинамические показатели, массогабаритные параметры и магнитные поля рассеяния. Для заданных критериев установлено ряд наиболее эффективных конфигураций параметров индукционно-динамического двигателя и определен наиболее универсальный из них