Кафедра "Зварювання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5280

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/svarka

Кафедра "Зварювання" заснована у 2010 році професором Віталієм Володимировичом Дмитриком. Ініціював створення кафедри особисто академік Борис Євгенович Патон. Її створення зумовлене проханням провідних підприємств – флагманів економіки України: ОАО "Турбоатом", ОАО "Електроважмаш", ОАО Харківський турбінний завод, ГП завод ім. Малишева, ОАО Харківський авіаційний завод та ін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 3 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Повернення в металів зварних з'єднань паропроводів, які тривалий час експлуатуються в умовах повзучості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Глушко, Альона Валеріївна; Дмитрик, Віталій Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Структурні зміни металу зварних з'єднань тривало експлуатованих паропроводів
    (Міжнародна Асоціація "Зварювання", 2020) Дмитрик, Віталій Володимирович; Глушко, Альона Валеріївна; Іглін, Сергій Петрович
    Збільшення тривалості ресурсу експлуатації паропроводів є дуже актуальним завданням для теплової енергетики. Дослідження особливостей зміни структури металу ділянок зони термічного впливу зварних з'єднань паропроводів, які тривалий час експлуатуються в умовах повзучості, дає можливість для зменшення ступеня їх пошкоджуваності і, відповідно, збільшення часу напрацювання. У роботі розглянуто особливості переміщення дислокацій, залежність швидкості повзучості від структурного стану зварних з'єднань, наведено особливості утворення вакансій і пор повзучості. Встановлено, що утворення зародкових пор в умовах повзучості залежить від ступеня деформації металу зварних з'єднань, а також від його структурного стану.
  • Ескіз
    Документ
    Термостійке покриття і спосіб його одержання
    (ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2021) Дмитрик, Віталій Володимирович; Семенов, Олександр Володимирович; Пацюк, Сергій Трохимович; Глушко, Альона Валеріївна; Соболь, Олег Валентинович; Григоренко, Світлана Георгіївна
    Винахід належить до галузі машинобудування. Термостійке покриття виконано двошаровим. Перший перехідний шар, крім матеріалу поверхні, вуглецю і кремнію додатково містить нікель 9-12 ат. % і кобальт 12-14 %. Другий зовнішній шар є сумішшю карбідів, ат. %: титану - 10-15, хрому - 30-35, молібдену - 6-12, кремнію - 8-19, танталу - 17-23, а також кобальт - 7-8. Також заявлено спосіб одержання вказаного термостійкого покриття. Термостійке покриття забезпечує підвищення стабільності процесу зварювання і зменшення в металі шва зварних з'єднань вихідних дефектів (шлакових включень).
  • Ескіз
    Документ
    Особливості застосування теплостійких сталей паропроводів і елементів їх систем
    (Лідер, 2019) Дмитрик, Віталій Володимирович; Гаращенко, Олена Сергіївна