Кафедра "Зварювання"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5280

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/svarka

Кафедра "Зварювання" заснована у 2010 році професором Віталієм Володимировичом Дмитриком. Ініціював створення кафедри особисто академік Борис Євгенович Патон. Її створення зумовлене проханням провідних підприємств – флагманів економіки України: ОАО "Турбоатом", ОАО "Електроважмаш", ОАО Харківський турбінний завод, ГП завод ім. Малишева, ОАО Харківський авіаційний завод та ін.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 3 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Структурні зміни металу зварних з'єднань тривало експлуатованих паропроводів
    (Міжнародна Асоціація "Зварювання", 2020) Дмитрик, Віталій Володимирович; Глушко, Альона Валеріївна; Іглін, Сергій Петрович
    Збільшення тривалості ресурсу експлуатації паропроводів є дуже актуальним завданням для теплової енергетики. Дослідження особливостей зміни структури металу ділянок зони термічного впливу зварних з'єднань паропроводів, які тривалий час експлуатуються в умовах повзучості, дає можливість для зменшення ступеня їх пошкоджуваності і, відповідно, збільшення часу напрацювання. У роботі розглянуто особливості переміщення дислокацій, залежність швидкості повзучості від структурного стану зварних з'єднань, наведено особливості утворення вакансій і пор повзучості. Встановлено, що утворення зародкових пор в умовах повзучості залежить від ступеня деформації металу зварних з'єднань, а також від його структурного стану.
  • Ескіз
    Документ
    Структурний стан та втомлювана пошкоджуваність зварних з'єднань паропроводів
    (Міжнародна Асоціація "Зварювання", 2020) Дмитрик, Віталій Володимирович; Царюк, Анатолій Корнійович; Гаращенко, Олена Сергіївна; Сиренко, Т. О.
    На даний час ряд енергоблоків ТЕС, після їх напрацювання близько 250000 год. у відносно стаціонарному режимі, перейшли в маневрений режим роботи. Такий перехід зумовив необхідність вивчення пошкоджуваності їх обладнання за механізмом втоми і, в першу чергу, зварних з'єднань паропроводів з теплостійких сталей, що працюють в умовах повзучості. Подальше збільшення пошкоджуваності втомою обумовлює необхідність підвищення вимог до вихідної структури як зварних з'єднань, що виготовляються, так і деталей, що піддаються ремонту з використанням зварювання.