Публікації співробітників (ВІТВ НТУ "ХПІ")
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21692
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Розроблення обладнання для перспективних систем полегшення холодного пуску танкових дизельних двигунів(Військовий інституту танкових військ Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", 2021) Касімов, Анатолій Михайлович; Білик, І. О.Документ Використання коректурних проб для вивчення особливостей уваги при підготовці механіків-водіїв(Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, 2016) Дичко, Олександр Олександрович; Макогон, Олена Анатоліївна; Касімов, Анатолій Михайлович; Євтішенкова, Г. М.Документ Визначення рівнів діагностичного процесу пошуку несправностей систем управління озброєнням шляхом використання сучасного апарата математичного моделювання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Бондарук, Петро Антонович; Касімов, Анатолій Михайлович; Красношапка, Ю. В.; Макогон, О. А.Документ Чисельне дослідження процесу стиснення турбулізованого двотемпературного повітряного заряду у дизельному двигуні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Касімов, Анатолій Михайлович; Трофименко, Сергій Вікторович; Красношапка, Юрій ВасильовичДокумент Моделювання стиснення повітряного заряду з температурним градієнтом у дизельному двигуні типу 6ТД(НТУ "ХПІ", 2018) Касімов, Анатолій Михайлович; Серпухов, Олександр Васильович; Коритченко, Костянтин Володимирович; Пархомчук, О. В.Розроблена математична модель стиснення повітряного заряду з температурним градієнтом в дизельному двигуні. Проведено чисельне дослідження зміни полів температури, тиску та концентрації компонентів повітряного заряду з початковим температурним градієнтом у циліндрі двигуна 6ТД. Виявлено зростання різниці температур між шарами у заряді, що мають різну температуру перед початком стиснення. Підтверджено можливість забезпечення умови для надійного самозаймання палива у разі використання повітряного заряду з температурним градієнтом.