Кафедра "Загальна та неорганічна хімія"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7445

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/onch

Від 1948 року, коли кафедра неорганічної хімії злилася з кафедрою загальної хімії, кафедра має назву "Загальна та неорганічна хімія".

Від дня заснування Харківського Технологічного інституту в 1885 році загальноосвітні відділи хімії були представлені однією кафедрою хімії, в яку входили лабораторії неорганічної, органічної і аналітичної хімії. Прикладні хімічні науки читали професор Валерій Олександрович Геміліан, Олександр Павлович Лідов та ін. До 1912 року кафедру очолював професор Іван Павлович Осипов (1855-1918). У 1918 році кафедра хімії розділилася на кафедри неорганічної, органічної, аналітичної і фізичної хімії. Від 1925 року кафедри неорганічної та аналітичної хімії об’єдналися в одну кафедру. У 1930 році, при організації Хіміко-технологічного інституту, кафедра неорганічної та аналітичної хімії продовжувала свою роботу в тому ж складі аж до 1948 року.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук, 7 кандидатів наук: 4 – технічних, 2 – хімічних, 1– історичних; 6 співробітників мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Increasing the efficiency of intra-cylinder catalysis in diesel engines
    (Украинский государственный химико-технологический университет, 2017) Parsadanov, I. V.; Sakhnenko, N. D.; Ved, M. V.; Rykova, I. V.; Khyzhniak, V. A.; Karakurkchi, A. V.; Gorokhivskiy, A. S.
    The data of research done to systemize and choose scientific fields and search for the rational ways of an increase in the efficiency of intra-cylinder catalysis in diesel engines have been given. The use of base metal oxides and composite oxides of transition metals as the coatings for the piston combustion chamber has been substantiated. This allows us to control chemical reaction rates and reduce the formation of toxic substances. When selecting the scientific fields and rational practical ways of an increase in the efficiency of intra-cylinder catalysis in diesel engines chemical, physical and technological factors were taken into consideration. The formation of catalytic coatings based on the oxides of transition metals (Mn, Co) was provided using the plasma-electrolytic oxidizing on the Al25 alloy. These included both individual manganese and cobalt oxides and the mixed oxides of both metals. The investigation of catalytic coatings of the combustion chamber in the diesel engine piston on the basis of manganese and cobalt oxides and mixed oxides enabled the establishment of a maximum catalytic effect when cobalt oxides were used. The prototype diesel test data showed that the fuel rate in this case is decreased by 4 to 6 %, NOx emissions were reduced by 14 to 15 % and carbon oxide emissions were reduced by 20 through 25 %.