Вісник № 11
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19100
Переглянути
Документ Маркетингові дослідження ринку вуглецьграфітової вогнетривкої продукції як інструмент створення інформаційної бази для спеціалістів та виробників(НТУ "ХПІ", 2010) Панасенко, М. О.; Анголенко, Л. О.; Семченко, Галина ДмитрівнаВизначено мету проведення маркетингових досліджень ринку вуглецьграфітової вогнетривкої продукції як інструмент створення інформаційної бази для спеціалістів з технології тугоплавких неметалічних та силікатних матеріалів і виробників для організації та вдосконалення її виготовлення в Україні. В рамках дослідження досліджено ринок 7 провідних країн світу.