Вісник № 44
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35633
Переглянути
Документ Аспекти формування критеріїв оцінки якості освітніх послуг(НТУ "ХПІ", 2017) Перпері, Людмила Михайлівна; Оборський, Геннадій Олександрович; Паленний, Юрій Григорович; Голобородько, Ганна МихайлівнаПроаналізовано складові забезпечення якості, які пов’язані з визначенням вимог до якості освітніх послуг усіх зацікавлених сторін; провадженням внутрішніх нормативних документів стосовно різних видів діяльності в сфері забезпечення якості ЗВО; отриманням даних і інформації при проведенні моніторингу, вимірюванні, аналізі, оцінюванні; оцінкою якості; підтвердженням відповідності та сертифікації. Розглянуто два підходи до формування критеріїв оцінки якості освітніх послуг та визначено необхідність врахування потреб безпосередніх споживачів цих освітніх послуг.