Вісник № 44
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35633
Переглянути
Документ Вплив оптимізаційного управління транспортно-пересадочними вузлами міського пасажирського транспорту на питому вагу непродуктивних(НТУ "ХПІ", 2017) Вдовиченко, Володимир ОлексійовичЗапропоновано розглядати вплив оптимізаційних управлінських дій організації взаємодії суб’єктів в межах транспортно-пересадочних вузлів міського громадського транспорту на питому вагу непродуктивних простоїв транспортних засобів у зупиночних пунктах. На основі представленої багатоконтурної системи управління транспортно-пересадочними вузлами виділена структура адаптаційного циклу реалізації керуючих дій. Експериментальним шляхом для відповідних рівнів оптимізаційних управлінських дій встановлені закономірності зміни питомої ваги непродуктивного простою транспортних засобів в залежності від розміру вхідного маршрутного потоку.