Вісник № 19
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37479
Переглянути
Публікація Аналіз сучасного стану та тенденції розвитку ринку джинсів в Україні(НТУ "ХПІ", 2018) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Синельникова, Діана МаксимівнаПроведено дослідження сучасного стану ринку джинсів в Україні. Для аналізу розглянуто іноземні та українські торгові марки джинсів, що представлені на споживчому ринку України. У процесі дослідження було зроблено огляд світових та українських брендів, а також аналіз позиції, частки ринку основних торгових марок джинсів, що представлені на ринку України, їх асортимент та ціни. Представлено динаміку продажів джинсів у фірмових магазинах міста Харкова.Документ Загальні тенденції розвитку хлібопекарських підприємств України(НТУ "ХПІ", 2018) Літвиненко, Олександра Олександрівна; Мерзлікіна, Юлія Миколаївна; Саєнко, Юлія ВолодимирівнаДосліджено загальні тенденції розвитку хлібопекарських підприємств України, проблеми і перспективи подальшого розвитку в сучасних умовах господарювання. Надано класифікацію по потужності виробництва наявних сегментів хлібопекарських підприємств. Визначено основні показники вибору споживачів хлібобулочних виробів та розкрито їх сутність. У роботі зроблено акцент щодо перспективності наявності індивідуальної упаковки хлібопекарських виробів, яка за оцінками фахівців, в Україні на сьогоднішній день складає близько половини ринку. Індивідуальна упаковка – це презентабельність, гігієнічність, транспортабельність і гарантований термін зберігання. З огляду на те, що багато вітчизняних виробників хлібопекарських виробів, для утримання займаної частки ринку, йдуть по шляху здешевлення своєї продукції за рахунок менш дорогої упаковки у роботі запропоновано розглянути доцільність та економічність упаковки флоу-пак. Зроблено висновок, що всі вимоги вибору споживачів можуть задовольнити саме приватні пекарні, роблячи свою продукцію конкурентоспроможною і цікавою споживачеві. Слідуючи тенденціям ринку безпрограшною буде позиція підприємств, зорієнтован их на стратегію свіжої випічки і постачання споживачам якісної продукції за прийнятною ціною.