Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарно-правові виміри. 2023

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70384

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження підходів до визначення економічної ефективності управлінських рішень
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Савченко, Ольга Ігорівна; Майстро, Руслана Григорівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що економічна ефективність управління у вузькому сенсі характеризується загальними показниками (наприклад, відношенням доходів компанії до витрат на утримання апарату управління) і приватними показниками: часткою адміністративно-управлінських витрат в загальній собівартості підприємства, часткою чисельності управлінських працівників в загальній чисельності працівників на підприємство, керованість навантаженням (фактична кількість працівників на одного співробітника апарату управління) і таке ін.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління стратегічними змінами
    (2023) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Перерва, Петро Григорович
  • Ескіз
    Публікація
    Технології управління персоналом
    (2023) Кучинський, Володимир Анатолійович; Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що в умовах розвитку ринкової економіки основна діяльність повинна бути спрямована на підвищення продуктивності праці. Сучасна технологія управління персоналом заснована на розробці прийомів і методів ефективного впливу, що дозволяють отримати найкращий результат роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка комплексу маркетингу промислового підприємства
    (2023) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що комплекс маркетингу допомагає підвищити ефективність роботи компанії та задовольнити потреби цільової аудиторії. Для результативного просування над ринком важливо розробити стратегію і створити докладний маркетинговий план вирішення поставлених завдань. Нами визначено найбільш важливі цілі, які можна досягти за допомогою комплексу маркетингу.