Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарно-правові виміри. 2023
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70384
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Деривативи на міжнародному фінансового ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сусліков, Станіслав Вячеславович; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що деривативи, пов'язані з правом однієї зі сторін вчиняти в майбутньому певні дії, якими вона може скористатися чи ні на свій розсуд. Класичними прикладами є опціон (угода, за якою потенційний покупець або потенційний продавець отримує право, але не обов'язок, купити або продати актив (товар, цінний папір) за заздалегідь обумовленою ціною в певний момент майбутнього або протягом певного періоду часу) і варіант (цінний папір, що дає власнику право придбати пропорційну кількість акцій за визначеною ціною протягом певного періоду часу і, як правило, за вищою ціною, ніж поточна ринкова ціна).Документ Інноваційне стартап підприємництво в малому бізнесі(2023) Проскурня, Олена Михайлівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді обґрунтовано, що розвиток сектора інноваційного стартап-підприємництва є однією з ключових умов підвищення конкурентоспроможності національної економіки на світовому ринку, що обумовлено наступними причинами: по-перше, інноваційне підприємництво набагато більш схильне до нововведень; по-друге, інноваційне підприємництво має високий потенціал адаптації до змін ринкової ситуації як в короткостроковій, так і в середньостроковій перспективі.Документ Розробка комплексу маркетингу промислового підприємства(2023) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що комплекс маркетингу допомагає підвищити ефективність роботи компанії та задовольнити потреби цільової аудиторії. Для результативного просування над ринком важливо розробити стратегію і створити докладний маркетинговий план вирішення поставлених завдань. Нами визначено найбільш важливі цілі, які можна досягти за допомогою комплексу маркетингу.