Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарно-правові виміри. 2023
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70384
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Гуманітарно-правові аспекти функціонування економіки в інноваційному суспільстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гарна, Ульяна Юріївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДокумент Ноу-хау як особлива форма інтелектуальної власності(2023) Сисоєва, Карина Олександрівна ; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді доведено, що ноу-хау не повністю входить до категорії «нематеріальних юридичних благ», тому що воно не може вважатися промисловим винаходом, корисною моделлю, декоративною моделлю або торговельною маркою, а також не може бути включено до авторського права, а отже, не може підлягати захисту, типовому для нематеріальних благ.Документ Модель визначення вартості патенту на засадах функції платежів від його використання(2023) Федоренко, Ольга Володимирівна; Ничмоглод, Анастасія Андріївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що патентне право вимагає, щоб корисність винаходу була описана в заявці на патент. Хоча заявці не потрібно надавати докази комерційного успіху, необхідно показати, що винахід працює і готовий до виходу на ринок. Чим вище ступінь його новизни (технологічна відстань між запатентованим винаходом і сучасним станом технологій), винахідливість і затребуваність на ринку, тим вище вартість винаходу.Документ Дослідження можливостей та ефективності франчайзингу(2023) Яскевич, Анна Олегівна; Станєва, Катерина Сергіївна; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді обґрунтовано, що франчайзинг вважається ефективним способом розвиток бізнесу на основі ідей побудови великої мережі франчайзі та добре відпрацьованих технологій територіального розвитку бізнесу. Висока ефективність франчайзингового аспекту розвитку малого бізнесу підтверджена ключовими технологіями, а саме практичним навчанням бізнес-процесам і системою субфранчайзингу, що дозволяє будувати мережевий бізнес на великих територіях і в окремих країнах.