Вісник № 54
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38429
Переглянути
Документ Зміст та основні цілі стимулювання збуту на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2017) Гончаров, Валентин ЄвгеновичСтаття присвячена висвітленню сутності стимулювання підприємства, як важливої складової для забезпечення ефективного його функціонування, а також проаналізовано головні завдання, та основні переваги та недоліки заходів, які використовуються у системі стимулювання збуту. У статті розглянуто зміст стимулювання збуту продукції підприємства, його цілі та завдання. Виявлено, що стимулювання збуту ‒ це система короткострокових спонукальних заходів на тимчасовій або територіальній основі, що чинить вплив на трьох учасників ринку (споживачів, торгових посередників, торговий персонал), яка покликана стимулювати негайне здійснення покупки і прискорений збут продукції. Наведена характеристика сучасних засобів і прийомів стимулювання збуту. Розглянуто класифікацію стимулювання збуту продукції підприємства за виникненням і впливом на покупців. Дістали подальшого розвитку теоретичні положе ння стимулювання збуту, в тому числі визначення його основних напрямків.