Вісник № 54
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38429
Переглянути
Документ Роль упаковки у маркетингу молочної продукції(НТУ "ХПІ", 2017) Піканова, Анастасія ВолодимірівнаУ статті розглянуто роль упаковки товару як фактору впливу на поведінку споживачів. Запропоновано позиціонувати упаковку, як окремий елемент комплексу маркетингу, який стає складовою іміджу підприємства та елементом маркетингової комунікації між виробником та споживачем. Проаналізовано елементи та характеристики упаковки, які є факторами успіху та пізнаванності бренду на ринку. Визначені вимоги до упаковки молочних продуктів, досліджено тренди в пакуванні продукції молочній промисловості України.