Вісник № 54

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38429

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний маркетинг і його вплив на розвиток підприємств кондитерської галузі
    (НТУ "ХПІ", 2017) Квітчата, Світлана Олександрівна
    У статті проаналізована конкурентна ситуація в кондитерській галузі України, обґрунтована важливість інноваційного маркетингу для підприємств-виробників кондитерської продукції, виявлені особливості інноваційної маркетингової діяльності кондитерських підприємств в Україні і показано вплив інноваційного маркетингу на розвиток підприємств галузі, зроблено висновки щодо інноваційного потенціалу кондитерських підприємств і його основних складових, удосконалено модель процесу управління інноваційним маркетингом.