Вісник № 59
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20523
Переглянути
Документ Формування ціни на інноваційний продукт в залежності від обєкту продажу(НТУ "ХПІ", 2015) Александров, Віталій Володимирович; Болтенко, Вікторія Ігорівна; Мірошніченко, Ірина ЮріївнаФормування ціни на продукти інноваційної діяльності включає аналіз попиту на ринку, стан грошової сфери, розрахунок життєвого циклу продукту, новизни товару, порівнянні ціни та якості, конкурентоспроможності продукту. Цінова стратегія визначається діяльністю, що орієнтується на покращення прогнозного рівня ціни у відповідності з умовами реальної ринкової ситуації та знаходженням й впровадженням необхідних цінових заходів з метою ефективнішого використання ціни на продукцію підприємства.