Вісник № 59
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20523
Переглянути
Публікація Управління потенціалом підприємства на основі використання інструментів маркетингової діагностики(НТУ "ХПІ", 2015) Лангліц, Олександр; Герасікова, Валерія Володимирівна; Літвиненко, Марія ВладиславнаОбґрунтовано, що діагностика як процес виявлення сильних і слабких сторін дає можливість більш ефективно планувати і використовувати свої сили і ресурси. Проаналізовано діяльність одного з найбільш перспективних українських аграрних підприємств ЗАТ "РОС АГРО". Визначено основні напрями реформування його маркетингової діяльності на основі маркетингової діагностики. Рекомендовано розвиток рослинництва здійснюється шляхом підвищення родючості землі та запровадження сучасних технологій, що сприятиме забезпеченню стабільності та ефективності використання земель сільськогосподарського призначення.