Вісник № 59
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20523
Переглянути
Публікація Маркетиннговий аналіз роздрібного ринку алкогольної продукції України(НТУ "ХПІ", 2015) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлизавета Олексіївна; Стельмухова, Олена ОлександрівнаПроведено аналіз роздрібного ринку алкогольної продукції України, визначено, що за даними ВООЗ Україна займає 61-е місце серед 100 країн: на душу дорослого населення за рік припадає понад 6 л абсолютного спирту. Деталізовано, що, одним із головних напрямкі в державної політики України є збалансована акцизна політика та унормування роздрібної торгівлі горілчаною продукцією заходи щодо вдосконалення контролю над виробництвом спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів з метою як зменшення негативного соціального ефекту їх вживання, так й нівелювання існуючого тіньового ринку. Конкретизовані світові та провідні українські бренди горілчаної продукції, з метою вивчення переваг цільової аудиторії даної продукції проведено анкетування її споживачів.