Вісник № 59

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20523

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз ефективності методів визначення ціни на підприємствах дистриб'юторської сфери
    (НТУ "ХПІ", 2015) Васильцова, Світлана Олександрівна; Леус, Тетяна Андріївна; Музика, Денис Олегович
    Пропонуються методи визначення ціни на підприємствах дистриб'юторської сфера та їх ефективність. Існування великої кількості цих методів дає можливість дистриб'ютору вибрати для себе найбільш оптимальний. В результаті аналізу ефективності можна зробити висновок, що методи непрямого ціноутворення підходять найкраще для цієї сфери бізнесу. Вони допомагають фірмі прислухатися до споживача та максимально догодити йому, збільшивши при цьому свій прибуток.