Вісник № 59
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20523
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Публікація Аналіз ефективності методів визначення ціни на підприємствах дистриб'юторської сфери(НТУ "ХПІ", 2015) Васильцова, Світлана Олександрівна; Леус, Тетяна Андріївна; Музика, Денис ОлеговичПропонуються методи визначення ціни на підприємствах дистриб'юторської сфера та їх ефективність. Існування великої кількості цих методів дає можливість дистриб'ютору вибрати для себе найбільш оптимальний. В результаті аналізу ефективності можна зробити висновок, що методи непрямого ціноутворення підходять найкраще для цієї сфери бізнесу. Вони допомагають фірмі прислухатися до споживача та максимально догодити йому, збільшивши при цьому свій прибуток.Публікація Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників(НТУ "ХПІ", 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаАвторами запропоновано методичні та практичні пропозиції щодо використання збалансованої системи показників при формуванні інноваційно-інвестиційної політики промислового підприємства. Розроблено методи визначення потенційних можливостей збалансованої системи показників для вітчизняних підприємств, надано пропозиції по складу традиційний складових цієї системи у відповідності з поставленими завданнями.Публікація Інтернет-торгівля як ключовий інструмент розвитку галузі еко-продукції в Україні(НТУ "ХПІ", 2015) Кітченко, Олена Миколаївна; Костенко, Тетяна Вячеславівна; Пригоров, Сергій ГеннадійовичУ статті розглядаються питання пов’язані з перспективами збуту еко-продукції на вітчизняному ринку непродовольчих товарів. Досліджується ефективність інтернет-торгівлі як одного з найперспективніших каналів збуту еко-продукції в Україні. Проводиться стислий огляд інтернет-аудиторії в Україні, а також огляд інтернет-магазинів еко-продукції, надаються їх основні переваги та недоліки. Проводиться аналіз контенту найбільш відвідуваних українських інтернет-магазинів еко-продукції. Надаються аргументи щодо застосування інструментів SEO оптимізації.Публікація Управління потенціалом підприємства на основі використання інструментів маркетингової діагностики(НТУ "ХПІ", 2015) Лангліц, Олександр; Герасікова, Валерія Володимирівна; Літвиненко, Марія ВладиславнаОбґрунтовано, що діагностика як процес виявлення сильних і слабких сторін дає можливість більш ефективно планувати і використовувати свої сили і ресурси. Проаналізовано діяльність одного з найбільш перспективних українських аграрних підприємств ЗАТ "РОС АГРО". Визначено основні напрями реформування його маркетингової діяльності на основі маркетингової діагностики. Рекомендовано розвиток рослинництва здійснюється шляхом підвищення родючості землі та запровадження сучасних технологій, що сприятиме забезпеченню стабільності та ефективності використання земель сільськогосподарського призначення.Публікація Маркетиннговий аналіз роздрібного ринку алкогольної продукції України(НТУ "ХПІ", 2015) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлизавета Олексіївна; Стельмухова, Олена ОлександрівнаПроведено аналіз роздрібного ринку алкогольної продукції України, визначено, що за даними ВООЗ Україна займає 61-е місце серед 100 країн: на душу дорослого населення за рік припадає понад 6 л абсолютного спирту. Деталізовано, що, одним із головних напрямкі в державної політики України є збалансована акцизна політика та унормування роздрібної торгівлі горілчаною продукцією заходи щодо вдосконалення контролю над виробництвом спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів з метою як зменшення негативного соціального ефекту їх вживання, так й нівелювання існуючого тіньового ринку. Конкретизовані світові та провідні українські бренди горілчаної продукції, з метою вивчення переваг цільової аудиторії даної продукції проведено анкетування її споживачів.Публікація Організація ризик-аудиту господарської діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2015) Ларка, Людмила Сергіївна; Шкрьогал, Ольга ВолодимирівнаДосліджено етапи організації ризик-аудиту діяльності підприємства. Метою статті є розробка процедур для етапів проведення ризик-аудиту згідно класичному процесу управління. Завданнями статті є систематизація факторів, що впливають на рівень ризику діяльності підприємства, визначення основних процедур проведення ризик-аудиту. Запропоновано заходи для мінімізації рівня ризику. Було застосовано методи аналізу та синтезу. Зроблено висновки про заходи для підвищення ефективності ризик-аудиту на підприємстві.Публікація Розробка шляхів реформування систем централізованого теплопостачання України(НТУ "ХПІ", 2015) Ширяєва, Наталя Володимирівна; Білоцерківський, Олександр БорисовичПропонуються шляхи реформування систем централізованого теплопостачання великих міст України. Досліджено сучасний стан теплоенергетичної галузі України. Наголошено, що в Україні витрати теплоти на опалення об’єктів в 2-3 рази більші, ніж в країнах Західної Європи. Рекомендується для реформування СЦТ розробити та провести організаційні, те хнологічні, нормативно-правовізаходи; удосконалити управління фінансами, перейти до якісно нових методів регулювання тарифних відносин між виробником і споживачем теплоенергії та інші заходи. Зроблено висновки на основі отриманих результатів.Публікація Формування витрат на продукцію підприємства(НТУ "ХПІ", 2015) Васильцова, Світлана Олександрівна; Лаврентьєва, Дарина Юріївна; Стельмухова, Олена ОлександрівнаРозглядається проблема формування витрат, що дозволить підприємству збільшити прибутки та закріпити свої позиції на ринку. Проводиться аналіз необхідності удосконалення процесу управління витратами на підприємстві. Останнім часом увага практичних економістів займає проблема постановки систем управління витратами, вбудована в системи управління фінансами і систему менеджменту якості в цілому. Проте останім часом управління витратами в цілому як технологія не достатньо реалізована в практику, а наука не має широким спектром ефективних, комплексних інструментів управління.