Вісник № 59

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20523

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Інтернет-торгівля як ключовий інструмент розвитку галузі еко-продукції в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кітченко, Олена Миколаївна; Костенко, Тетяна Вячеславівна; Пригоров, Сергій Геннадійович
    У статті розглядаються питання пов’язані з перспективами збуту еко-продукції на вітчизняному ринку непродовольчих товарів. Досліджується ефективність інтернет-торгівлі як одного з найперспективніших каналів збуту еко-продукції в Україні. Проводиться стислий огляд інтернет-аудиторії в Україні, а також огляд інтернет-магазинів еко-продукції, надаються їх основні переваги та недоліки. Проводиться аналіз контенту найбільш відвідуваних українських інтернет-магазинів еко-продукції. Надаються аргументи щодо застосування інструментів SEO оптимізації.