Кафедра "Природничі науки"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1703
Увага! Поповнення колекції кафедри "Природничі науки" від травня 2023 року тимчасово призупинено.
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ken
Кафедра "Природничі науки" заснована в 1973 році.
Кафедра забезпечувала викладання дисциплін природничого циклу іноземним громадянам, які готуються продовжувати навчання у вищих навчальних закладах України.
Студенти отримують необхідний рівень знань з природничих дисциплін і мають можливість вступати в будь-які вузи України для подальшого навчання.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Документ Самостійна дистанційно-мультимедійна робота іноземних студентів технічних університетів на етапі довишівської підготовки(ТОВ фірма "Планер", 2014) Гаврилюк, Юрій Романович; Сладких, Ірина АнатоліївнаУ статті представлені результати організації, досвіду розробки та впровадження відео-уроків з креслення, як самостійної дистанційно-мультимедійної роботи, у систему довишівської підготовки іноземних студентів технічного університету.Публікація Комунікативно-інтенційна модель у контенті нової біозбалансованої еволюційної освіти (розміркування щодо полеміки з колегами-філологами)(ТОВ фірма "Планер", 2017) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Сладких, Ірина АнатоліївнаУ статті автори аналізують проблему розвитку, дослідження, впровадження та функціонування комунікативно-інтенційной моделі (КІМ) викладання мов у контенті нової біозбалансованої еволюційної освіти (НБЕО). Подано стислу характеристику КІМ та історію її створення. Концептуальна новизна КІМ полягає в формуванні у студента та викладача конструктивного проектного креативного мислення та створеного методу творчого реагування відповідно до вимог сучасності. Теоретично КІМ ґрунтується на останніх дослідженнях щодо діяльності свідомості, мозку, негативного впливу пануючої традиційної лівопівкульної моделі освіти на стан здоров’я всіх суб’єктів процесу навчання (теорії Едварда де Боно, концепція ноосферної освіти академіка Н. Маслової, дослідження нейрофізіолога А. Лурія щодо цілісної інтегративної діяльності мозку як парного органу, теорії нейробіолога С. Савєльєва та Н. Давидовської). З’ясовано термін «біоадекватна освіта», який у межах КІМ набуває нетривіального нового змісту відповідно до останніх досліджень у галузі структури та особливостей функціонування мозку, свідомості людини. Йдеться також про кризу ТЛО, оскільки доведено, що вона вкрай негативно впливає на стан здоров’я суб’єктів навчального процесу. КІМ як НБЕО пропонується як можливий варіант подолання кризи та нівелювання її негативних наслідків. Розроблено дві схеми КІМ як НБЕО та докладно проаналізовано всі параметри, що активно впливають на сучасний освітянський простір, формуючи конструктивне мислення центрованого тандема студента та викладача. Надано конкретні прийоми та інструментарій, що його використовують у КІМ задля формування проектного мислення.Документ Особливості організації довузівської підготовки студентів-іноземців груп пізнього заїзду(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2011) Сладких, Ірина Анатоліївна; Гаврилюк, Юрій РомановичДокумент Модель формування готовності до навчально-професійної діяльності студентів-іноземців на довузівському етапі навчання(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010) Сладких, Ірина АнатоліївнаДокумент Емоційна складова навчального процесу та міжособистісних відносин у поліетнічних групах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Сладких, Ірина Анатоліївна; Аріан, РасулДокумент Тестування іноземних студентів на довузівському етапі навчання (креслення)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Сладких, Ірина АнатоліївнаДокумент Студентська мобільність: світові та вітчизняні тенденції розвитку(НТУ "ХПІ", 2009) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Сладких, Ірина АнатоліївнаПроаналізовано тенденції щодо вищої міжнародної освіти США. Розглянуто проблему студентської мобільності в ЄС і Російської Федерації з урахуванням концепції Болонського процесу. Розглянуто досвід країн Азії в розвитку міжнародного освітнього ринку. Визначено загальні сучасні тенденції і перспективи розвитку міжнародної співпраці України, Харкова, НТУ "ХПІ" в галузі вищої освіти.Документ Проблеми інформаційного забезпечення студентів-іноземців в Україні(НТУ "ХПІ", 2010) Сладких, Ірина АнатоліївнаДокумент Інноваційні підходи у професійній підготовці студентів технічних університетів до фахової діяльності(Государственный институт подготовки и переподготовки кадров промышленности, 2010) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Сладких, Ірина АнатоліївнаДокумент Вплив освітнього середовища на професійний розвиток іноземних студентів підготовчих факультетів(Донецький національний технічний університет, 2009) Сладких, Ірина АнатоліївнаНаведено систему критеріїв професійного розвитку студентів-іноземців за технічними спеціальностями. Розглянуто вплив освітнього середовища на особистісно-професійний розвиток студентів-іноземців підготовчих факультетів підготовчих факультетів. Представлено практичні методи навчання та виховання іноземців в вищих навчальних закладах харківського регіону.