Кафедра "Природничі науки"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1703
Увага! Поповнення колекції кафедри "Природничі науки" від травня 2023 року тимчасово призупинено.
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ken
Кафедра "Природничі науки" заснована в 1973 році.
Кафедра забезпечувала викладання дисциплін природничого циклу іноземним громадянам, які готуються продовжувати навчання у вищих навчальних закладах України.
Студенти отримують необхідний рівень знань з природничих дисциплін і мають можливість вступати в будь-які вузи України для подальшого навчання.
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до самостійних робіт з курсу "Університетська освіта"(Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2021) Хрипунова, Аліна Леонідівна; Доброжан, Андрій ІгоровичПрограма навчальної дисципліни «Університетська освіта» складена відповідно до освітньої програми підготовчого відділення факультету міжнародної освіти. Дисципліна «Університетська освіта» допомагає створити інфраструктурні можливості студентів у побудові свідомої моделі формування кваліфікованого фахівця та формує початкову уяву про майбутню професію.Публікація Університетська освіта в Україні(ФОП Бровін О. В., 2021) Хрипунова, Аліна Леонідівна; Заверющенко, Микола Петрович; Рязанова-Хитровська, Наталія Володимирівна; Доброжан, Андрій ІгоровичУ навчальному посібнику розглядаються основні термінологічні поняття курсу "Університетська освіта в Україні", наведено вправи на засвоєння цих понять, післятекстові питання й завдання. Призначено для використання під час аудиторної та самостійної роботи.Публікація Створення методологічної бази в аспекті інтеграційної концепції комунікативно-інтенційної моделі(Планер, 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Хрипунова, Аліна Леонідівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Шокуров, Олександр ВолодимировичУ статті йдеться про кореляцію, тобто відповідність інноваційної педагогічної технології – комунікативно-інтенційної моделі (КІМ) як нової біозбалансованої освіти (НБЕО) – та її методологічної бази. Автори статті розробляють, досліджують та впроваджують КІМ як НБЕО протягом останніх декількох років на кафедрі української, російської мов та прикладної лінгвістики Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». З’ясовано вживання термінологічного словосполучення «Методологічна база» в межах КІМ як НБЕО. Ця стаття та надрукування новітнього комплексу з трьох методичних та одного навчального посібника розв’язують суперечку між концептуально інноваційним проєктом КІМ як НБЕО та неактуальною методологічною базою (а саме: укладання навчальних посібників і підручників, розроблення навчально-методичного забезпечення дисциплін), що й досі створюються за принципами пануючої кризової адміністративної традиційної лівопівкульної освіти (ТЛО). Стаття містить дві схеми, які наочно й чітко відбивають основний механізм створення новітньої методологічної бази моделі. Автори статті обґрунтовують концептуальні принципи створення методологічної бази КІМ як НБЕО; з’ясовують їх втілення та безпосередній зв’язок із основними параметрами моделі. Докладно проаналізовано шість основних параметрів КІМ, а саме: нетривіальні підходи в розв’язанні проблем; тотальну інтеграційну концепцію; комунікаційність як екзистенційну категорію; інтенційність як категорію, яка з’єднує мислення та мовлення; усвідомленість як базову категорію, що з’єднує всі параметри в єдину цілісну модель; розроблений основоположний метод творчого реагування, що виявляється як мета та як засіб в навчальному процесі. А також визначено, які принципи створення нової методологічної бази надає кожний з параметрів. Наведено приклади втілення цих принципів з надрукованих методичних та навчальних посібників.Документ Критерії та показники екологічної компететності майбутніх інженерів(Слов'янський державний педагогічний університет, 2009) Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаВ статті проведено визначення критеріїв та показників екологічної компетентності майбутніх інженерів для аналізу ефективності відповідних педагогічних технологій.Документ Застосування лекцій-візуалізацій при викладанні основ економіки іноземним студентам(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаДокумент Формування енергетичної складової екологічної компетентності майбутнх інженерів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2008) Копач, Галина Іванівна; Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаДокумент Історичні передумови та аналіз розвитку фотоелектрики у 50-х роках ХХ століття(Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2015) Хрипунов, Геннадій Семенович; Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаУ статті проведена історична реконструкція подій, які призвели до інтенсивного розвитку фотоелектрики у 50-х роках ХХ століття. Показано, що об'єктивними передумовами стали досягнення в розробці кремнієвих транзисторів, потреби промисловості в створенні автономних джерел енергії та широка міждисциплінарна кооперація при проведенні наукових досліджень. До суб'єктивних передумов слід віднести наполегливість, працездатність, наукову сміливість та безкорисну взаємодопомогу видатних дослідників Кевіна Фуллера, Джерельда Пірсона та Дарела Чапіна, які розробили фізичні основи конструктивно-технологічних рішень ефективних фотоелектричних перетворювачів на основі кремнію та успішно провели їх практичне апробування.Документ Передумови розвитку наземної фотоелектрики у 70-х рр. ХХ ст.(Національний технічний університет України "Київський політехнічний іститут" ім. Ігоря Сікорського, 2015) Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаУ статті розглянуто історичні передумови, які призвели до світової енергетичної кризи у 70-х рр. ХХ ст.Документ Педагогічний експеримент із формування екологічної компетентності майбутніх фахівців цивільного захисту(Українська інженерно-педагогічна академія, 2010) Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаУ статті розкрито загальні питання організації та проведення експериментальної роботи, визначено змістовно-процесуальну сутність реалізації технології формування екологічної компетентності, проаналізовано результати педагогічного експерименту. Отримано практичні та теоретичні результати, які сприяли реалізації технологій формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту.Документ Науково-методичне підґрунтя процесу формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту(Українська інженерно-педагогічна академія, 2010) Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаСтворено науково-методичне забезпечення процесу формування екологічної компетентності студентів. Доповнено зміст навчальних дисциплін питаннями екологічного характеру. Спроектований спецкурс "Енерго-екологічні проблеми та інженерний захист навколишнього середовища". Проведено корегування громадської діяльності студентів.